JA! We wonen hier nu 2.5 jaar en het voelt als een warm bad. We hebben het helemaal ons eigen gemaakt. Het is groot, licht, gezellig en 'ons' . Dorp is ook heel erg leuk, super fijne buurt met hele lieve/leuke/gezellige buren ( op 1 stel na ). Onze droom is nog steeds een boerderij met de paardjes aan huis, maar voorlopig wil ik hier niet weg!
Ik herken dit ook. Bij ons zijn ook alle muren wit en we willen ook graag een muur schilderen zodat het mss wat warmer en knusser wordt.
wat vreselijk! Kun je niet nog meer instanties inschakelen om de druk op te voeren? Heb ik in het verleden weleens gedaan om iemand weg te krijgen die overlast veroorzaakte. Bv maatschappelijk werk,wijkagent,huisarts,GGD enz.Ik heb ze toen allemaal tegelijk ingeschakeld maar ik had ook harde bewijzen(dreigbrieven)van die persoon...
Thuis is echt wel thuis, maar ik zou toch ook graag ergens anders wonen. De buurt is niet super, (veel asociaal gedrag), ons huis past precies voor de samenstelling zoals die nu is, maar wordt wat krap als we er nog eentje bij gaan krijgen. Verder zijn er een heel aantal dingen aan het huis zelf, die ik graag anders zou zien, maar die vanwege tijd/energie en geld gewoon (nog) niet kunnen. Maar goed: dat zijn wel allemaal dingen die (erg) leuk zouden zijn als die anders waren, maar niet bepalend voor ons geluk
Hier ook eentje die niet kan wachten tot ik weg ben. We hebben een klein rijhuisje gekocht om volledig te renoveren. Dit duurde veel te lang met veel te veel problemen, maar het grootste probleem waren de 2 buren. De ene is een psychiatrisch patient die 's nachts de boel afbrak en mijn man verweet. De andere kant was een oude vrouw die mij verwijtte voor hoer en van die dingen, haar zoon heeft nog mijn deur proberen intrappen. Dus ik verhuis over een paar maand en ik kan niet wachten. Blij dat ik hier weg zal zijn. Mijn vriendin zei dat dat huis mij kapot wou, en dat omschrijft het wel goed
Waar ik nu woon voelde ik me al thuis toen ik de sleutel nog niet eens had. Man en ik gingen kijken en het voelde gewoon goed! Wel superklein, dus nu met de kleine op komst wordt het even alles opnieuw indelen maar heerlijk! Lekker licht, toch knus, alles wat we nodig hebben. Het enige waar ik me met lichte BI aan erger is de trap, (wonen 1hoog) maar als het goed is heb ik daar straks geen last meer van.
Dit is mijn thuis! Zelf toen het nog een bouwval was voelde ik me hier thuis. In ons oude huis waar we 5 jaar hebben gewoond heb ik nooit het gevoel gehad dat ik thuis was.
Ik ben in april in dit huis komen wonen en voelde me er al meteen zó thuis! Dat heb ik nooit eerder gehad. in een eendere woning voelde het echt even eent ijd of ik er logeerde ofzo. maar bij dit huis niet. En dat fijne gevoel kreeg ik ook meteen toen ik er kwam kijken met de makelaar, dus dat heeft voor mij ook de doorslag gegeven om het te kopen.
ik heb mixed feelings; aan de ene kant is dit een perfect huis en het is leuk ingericht, makkelijk bij te houden, overal dichtbij maar ik moet gewoon nog heel erg wennen, ik heb altijd op een boerderij gewoond en mis die vrijheid soms wel, wij hebben deze keuze gemaakt zodat ik makkelijk kon thuisblijven, ik denk zodra beide kids op school zitten dat ik dan wel zou overwegen om dan wat groter te gaan wonen , aan de andere kant nu hebben we g enoeg geld over om lekker ruim te leven (zelfs als ik niet werk) en dat vind ik ook wel prettig , dan KAN je tenminste lekker leven maar ik ben gewoon nog wennende denk ik, ik woon hier nu bijna 2 jaar.
Ja, ik vind het echt perfect hier! Ik woon echt op een locatie waar ik vroeger alleen maar van had durven dromen, en als kers op de taart wachten mijn kindjes me op bij thuiskomst, en als mijn vriend daarna ook thuis komt, kunnen we lekker genieten, heerlijk zo, met z'n allen .
We hebben alles geprobeerd niks helpt. We hebben weinig bewijs verder dus we moeten wachten. Ze staat wel bekend bij woningbouw politie en jeugdzorg.
Na iets meer dan 3 jaar hier te wonen, voelen we ons eindelijk thuis. Maar dat heeft wel een boel tijd, inzet en energie gekost.
absoluut ik woon in een heerlijk dorp iedereen kent iedereen erg vriendelijk en behulpzaam! ook ons huis is een heerlijke woning met veel geschiedenis voor mij (vroeger gespeeld als klein meisje, daarna opgepast als tiener daarna woonde er een ex van mij en nu ikke zelf) wij zijn getrouwd en toen verhuisd naar een andere plaats hier hebben wij 3 jaar gewoond ik verloor mijn vader en we kregen een zoon ik kon het daar niet vinden wou zo graag terug naar mijn oude dorp!! huis te koop gezet binnen 2 weken verkocht en daarna dit huis gekocht alles moest zo zijn voor ons gevoel o wat was ik blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en nu nog steeds!!!!!!!!!!!!!!!!
Zolang ik maar mn mannetje bij me heb en mn twee katjes...dan voel ik me overal thuis Heerlijk! Zijn in 4 jaar tijd 3x verhuisd dus dan merk je wel dat dat eigenlijk het aller belangrijkste is....
ik heb nu echt een gevoel dat ik thuis ben in me huis, wij hebben bijna 9 jaar in een huurhuisje gewoont waar we veel plezier hebben gehad allen de laaste maanden had ik niet meer dat gevoel dat ik thuis was. onse huur huis zoal iederkeer worden opgeknapt door de woningebouw maar werd steeds af gekest.we haden achter ook heelmooi landtje waar ik als klein meisje al speelde maar nu kwamer al mensen die er niet hoorde en lagen overal drank flesen van die mensen die er snachts rond spookte, haden al gevraagt over er heken bij de stegen mochten nee wasnog niet zo erg genoeg.borden werden er geplaatsen voor verboden om honden tepoepen .maar toch lieten mensen de honden poepen en kleinekindtjes die speelde er dan tussen in. woningenbouw deed nog niks om geen heken neertezetten. dus gingen we op jacht naar een koophuis. we haden al twee gezien en had er geen gevoel bij van he dit is een thuis komen toen had ik dit huis gevonden en gelijk afspraak gemaakt en waren gelijk de eersten toen we binen kwam had ik van ja dit is thuis komen. en krijgen het ook. en het is nu iederen keer van home sweet home. heerlijk met me gezintje.lekker rustig een richtings verkeer.
Vreemd eigenlijk, dat je dat gevoel meteen kan hebben zodra je het huis gaat bekijken met een makelaar/woningstichting.. Wij hebben het huis overgekocht van familie.. We hadden een jaar ervoor gezegd dat mocht dit huis te koop komen dat we alles zouden proberen om het te kopen.. Gelukkig hebben ze het niet in de open verkoop gezet, maar eerst ons gebeld..
Ja hoor, ik me echt thuis hier! We hebben een leuk, gezellig huisje en is het altijd weer fijn om thuis te komen als we even zijn weg geweest! Heerlijk, je eigen spulletjes en rotzooi .
ik voel me ook erg fijn in ons eigen huis. huis en tuin zijn helemaal onze smaak en mogen dus ook heel graag thuis zijn met de hondjes en straks hopelijk ook met ons kindje
Ik voel helemaal thuis in ons huis. Het was een nieuwbouwhuis, dus we hebben het gebouwd zien worden en voelde meteen eigen.