Ik voel me hier inderdaad erg thuis. Wij hebben het ons helemaal eigen gemaakt, vooral door de nodige verbouwingen (nieuwbouw casco, dus veel eigen ideeën kunnen toepassen). Maar ik voel me al thuis lang voordat mijn sleutel in het slot gaat; deze buurt is mijn buurt. Voel me er goed op mijn plaats. Het is, na mijn ouderlijk huis, ook het huis waar ik het langst in woon (nu 7 jaar). In de 15 jaar daartussen heb ik 10 verschillende adressen gehad.
Qua ligging: de buurt zijn niet veel kinderen en het zit aan een weg. dus de kinderen kunnen alleen in de tuin spelen op deze leeftijd. en lopend is het erg ver naar de stad Qua huis klein maar fijn heb het leuk ingericht boven 3 slaapkamers met op zolder nog een derde kamer een badkamer met ingebouwd bad iedereen zegt dat het hier zo lekker knus is. had in het hoofd om te verhuizen maar we blijven hier zitten tot we over een paar jaar wat kunnen kopen
Ik voel me enorm thuis hier. We zijn hier een bijna 4 jaar geleden komen wonen. We wonen in een huurhuis in een masionettewoning. Dus ondanks dat we in een flat wonen, hebben we gewoon een boven en beneden verdieping. Daardoor heb je totaal niet het gevoel dat je in een flat zit. Door de jaren heen hebben we ook al weer heel wat veranderd in ons huisje hoor! Beetje afwisseling maakt het ook leuk! Hoewel ik nu best wel zou willen verhuizen. We hebben geen tuin waar Dinand lekker in zou kunnen spelen, en dat begin ik nu toch echt wel te missen. Maargoed, we zitten hier in principe nog prima. Ben momenteel werkloos en hard opzoek naar een baan! Als ik dan ook eens een vaste baan krijg aangeboden, dan hoop ik toch wel dat we kunnen gaan kijken naar een koopwoning met TUIN hihi.
Ik voel me hier heel erg thuis, we wonen er nu 5 jaar en wil voorlopig ook nog niet weg We hebben veel verbouwd om het zo eigen mogelijk te maken en zullen nog een paar dingen verbouwen (zolder voor een extra kamer) Buurt is lekker rustig en groen en overal dichtbij
Nee, absoluut niet. Het zal grotendeels komen doordat ik me totáál niet op m´n plek voel in brabant en hier het liefst zo snel mogelijk weg wil, maar vind het huis ook niet fijn. Misschien omdat ik te chaotisch ben om het opgeruimd te krijgen, of omdat er hier teveel nare dingen zijn gebeurd in de afgelopen 2,5 jaar, ik weet het niet. Als ik bij m´n moeder op visite ben kan ik er ook gewoon tegenop zien om weer naar huis te gaan.. Is gelukkig niet zo erg als toen we gedwongen in een caravan moesten wonen een aantal jaar terug, dat was echt verschrikkelijk. We hadden wel zo´n kacheltje, maar die kon snachts niet blijven branden, dat was te gevaarlijk. Ik weet het nog zo goed, ik was zwanger en die november was zoooo ontzettend koud. Buiten was het -16, binnen niet veel warmer.. Ik had in de maanden daarvoor een treinabonnement voor school nodig, en het gebeurde regelmatig dat ik gewoon een paar uur in de trein ging zitten, weet ik veel waarheen, dat maakte niet uit, als ik maar niet naar 'huis' hoefde.. Op 21 november kregen we een echt huis toegewezen, EINDELIJK, we hebben op de dag dat we de sleutel kregen een paar matrassen in de auto gepropt, de tv met digitenne en we zijn in dat huis op de betonnen vloer gaan liggen.. En het was LEKKER! We hebben de rest van de winter de verwarming niet aan gehad daar, omdat het daar gewoon al zo heerlijk warm was zonder verwarming Ik krijg nog steeds buikpijn als ik langs de plaats kom waar die camping waar we destijds op stonden ligt.. Ben zo blij dat dat voorbij is.. Vergeleken daarmee heb ik het hier in dit huis prima!
Ik heb me nog nooit ergens echt thuis gevoeld of verliefd geweest op een huis. Alleen nu wonen we sinds twee dagen in een huurwoning waar ik vanaf het moment dat ik binnenstapte, zwaar verliefd op ben. Net hebben de kindjes hier voor het eerst buiten gespeeld en het voelt zo ongelooflijk goed. Ik ben benieuwd of het gevoel blijft en nog interessanter, hoe moet het als we over drie jaar weer terug moeten naar ons eigen huis....
Wij hebben elk detail in dit huis zelf uitgekozen. Alles is precies zoals wij dit altijd hebben gewild ja, dus ik voel mij helemaal thuis hier.
ik voel me wel thuis maar we wonen hier nog niet zolang dus het huis kan hier en daar nog wat opgevrolijkt worden... de deelgemeente waarin ik woon is een ander verhaal...ik kan er niet aan wennen en wil zsm weer terug naar mn oude plekkie, daar voelde ik me echt thuis
Ik voel me niet thuis in mijn eigen huis( kan wel mezelf zijn). Ik voel me eigenlijk helemaal niet thuis in deze provincie. Maar goed niks aan te doen.
Ja, mijn huis past precies bij ons. Helemaal ingericht zoals we mooi vinden, een nette buurt, leuk dorp, fijne buren, helemaal top. Moet er niet aan denken dat ik zou moeten verhuizen!
Ja, al vanaf het eerste moment dat we hier de straat in reden voelden we dat we op onze plek waren. En dat was best gevaarlijk, want we stonden nr 4 bij de groepsbezichtiging en er waren dus nog 3 concurrenten vóór ons. Maar wij waren de enigen die de juiste documenten bij zich hadden dus kregen wij het huis. En het is sinds dag 1 echt ons huis geworden, waar ik me lekker voel! Zo grappig, één van de eerste woordjes van mn zoontje was ook 'thuissss!' en nog steeds als hij de deur binnenloopt dan roept ie keihard: thuisssssss!
in dit huis voel ik mij best thuis, maar in dit dorp niet. Ik vind het wel een leuk en gezellig dorp, maar bleef het gevoel houden, dit is niet mijn plek. Ik mistte de stad waar ik opgegroeid ben, gelukkig ligt die met de auto 5-10 minuutjes hiervan dan en gaan we daar 13 april weer wonen.
ik woon bijna 10 jaar in Athene. het is wel mijn 'thuis' geworden maar toch ook weer niet...we hebben op verschillende plekken gewoond (nu het derde huisje) en dit is wel de lekkerste woning. ik had er meteen een goed gevoel bij. het is klein maar voor ons met een kleine dreumes net genoeg. we hebben de berg en een park voor ons neus, zien alleen maar bomen en groen, maar ook winkels e.d. zijn op loopafstand. je bent met de bus ook best snel in de stad maar daar kom ik nauwelijks! ik weet dus niet of ik me wel 'echt' thuisvoel hier maar het komt aardig dichtbij. we zijn wel van plan om de stap naar Nl te gaan maken. waar we terechtkomen weet ik nog niet maar hoop wel snel een plek te vinden waar we ons prettig voelen...
Ik zou intrekken in het huis van mijn (ex). Helaas heeft hij de relatie met 16 weken zwangerschap verbroken en woon ik weer bij mijn ouders. Voordat we zijn huis in zouden trekken sliepen we op een zolderkamer bij zijn ouders. En daar voelde ik me niet echt 'thuis'. Hing best een koele sfeer. Wat dat betreft ben ik blij dat ik weer thuis op mijn eigen vertrouwde plekje zit bij mijn ouders. Had daar gewoon mijn hele slaapkamer nog! Oost west, thuis best!
ja ik voel me nu wel thuis maar dat heeft wel een paar jaar geduurd ik heb ons huis echt wel eigen moeten maken, ik vind het nu een heerlijk huis, vooral nu we een kind (straks kinderen) hebben en we tegenover een school wonen, ideaal!
Heerlijk is dat, dat vind ik wel een grote plus moet ik zeggen, wij wonen ook tegenover onze school (daar ook ons huis op uitgekozen want als onze kids daar niet op waren gegaan had ik daar niet gaan wonen moet ik eerlijk zeggen) Echt heel erg gezellig en makkelijk!!!
Vind ons huis heerlijk. Ruimte genoeg (ook voor de toekomst), beneden verdieping helemaal naar wens. Alleen onze slaapkamer nog pimpen en dan klaar.