Ik voel me redelijk thuis in ons huis. Er zijn nog wel wat dingen die ik veranderd wil hebben, we doen het stapje voor stapje. Anders waren we nu failliet geweest denk ik In deze stad voel ik me niet zo thuis. Terwijl als ik een stukje verder rijd naar Amsterdam bijvoorbeeld voelt het al een stuk beter. Ik hou meer van oudere steden
Wel grappig dat sommige zich thuis voelen door aanpassingen en inrichting. En sommige zich thuis voel door het huis/wijk Ik hoor bij de laatste en ons huis is nog een behoorlijk bouwval maar het is echt ons huis, mijn thuis!
Ik heb niet alles gelezen. Sorry daarvoor. In het huis van mijn man voel ik me nog niet echt thuis, al gaat het steeds beter. Maar het is en blijft zijn huis met zijn meubels. Ik ben 2 jaar geleden bij hem ingetrokken. Mijn ikea meubels zijn weg op mijn bed na, daar slapen wij in. In het begin ben ik veel spullen van zijn vriendin tegen gekomen. Het meeste is nu wel zeg. Zijn handdoeken heb ik weggegooid. Ik wil geen handdoeken gebruiken die zij ook gebruikt heeft. Zo ook met beddegoed, al heb ik nog wel wat daarvan. Laatst kwam ik bij het opruimen een dot rood haar tegen van zijn exvriendin. En dan voel ik me echt niet thuis. Ik durf nog steeds niet alles open te trekken. Ook het dorp waar ik woon kan ik niet aarden, ik mis mijn oude huisje, vlak bij het bos en het water/strand. Ik mis mijn vriendinnen. Mijn man weet dit voor een deel, maar ik heb het er niet meer over. Het doet hem zoveel verdriet. Misschien dat het ooit nog zal goedkomen.
Dit huis, waar we dit jaar 2 jaar wonen, is ECHT mijn thuis! Dit huis zit me zo lekker he... word elke dag als ik wakker wordt gewoon blij. Als ik naar buiten kijk (we wonen mooi, vind ik) ben ik blij. In de tuin (echt een grote tuin) ben ik zoooo blij. Ons huis (is dan weer klein haha) is zooo gezellig. Ja, ik heb echt een heel fijn huis waar ik me thuis voel.
Ik voel me hier zeker thuis heerlijke plek om te wonen. Gezellige buren alles in de buurt psz supermarkt basisschool. Vriendinnen ouders schoonouders zus heerlijk in de buurt.
Na 1,5 jr samengewoond te hebben in zijn appartement, zijn we verhuisd, eerst flink verbouwd en toen de grote dingen klaar waren zijn we er vast gaan wonen. Ik vond het vreselijk!! En dat terwijl ik zo verliefd was op ons huisje. Uiteindelijk na 3 maanden op de slaapkamer 'wonen' was het af genoeg voor meubeltjes en gezelligheid. En nu, ik wil er eigenlijk niet meer weg. Er zijn nog wel wat dingen die ik anders zou willen hebben, maar ik voel me hier helemaal thuis. Dat verliefde wat ik tijdens de bezichtigingen al had is weer helemaal terug. Mijn vriend heeft dat veel minder, hij vind t vooral leuk dat ik zo leuk vind En ik heb super leuk contact met m'n 2 buurmannen (een super gezellig en lief homostel) We sporten samen, passen op elkaars katten tijdens vakanties, lekker theeleuten zo nu en dan . Supermarkt om de hoek, en het centrum van Utrecht op 5 min lopen. Wat wil je nog meer!