Voelen katten het aan!?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door brotherbear, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ik was gisternaaf bij mijn schoonouders
    toen begon de kat eerst te mauwen toen ik voorover gebogen zat
    ik maar recht op gaan zitten
    toen sprong hij op de stoel en ging hij bij mij op schoot zitten en viel in slaap toen ik later op de avond naar huis wou gaan kreeg ik hem er nog niet meer af heb hem er a moeten zetten anders bleef ie gewoon liggen
    en echt dat doet ie normaal nooit

2. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

vorige maand was ik zwanger
    maar het heeft niet doorgezet dus gewoon ongie geworden

toen lagen mijn katten ook steeds op mijn buik werdt er niet goed van !!

dus ja het kan heel goed hoor :)

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ms scheidt je wel een bepaald stofje uit door de hcg? Ik weet van een kat in amerika in een hospice, die voelt de dood aan. Zodra hij bij iemand in bed kruipt is die persoon binnen 24 uur overleden, anders gaat hij er niet bij liggen.

Dus ik denk idd dat een kat zoiets wel kan aanvoelen/ruiken.

Zelf geen ervaring mee en ik ben al vaak genoeg zwanger geweest, de katten van mijn ouders doen niet anders dan normaal, ook onze honden en paarden niet hahahaha..

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Mijn ene kat (een poes) is heel erg knuffelig. toen ik zwanger was maar wat ik toen nog niet wist, was ze een beetje in de war...ze wilde niet echt bij me...ik vond het al zo vreemd. maar toen ik wist dat ik zwanger was kwam ze juist heel erg veel en steeds tegen m'n buik aan liggen (wat prettig was omdat ik steeds zo'n zeurderige buikpijn had)! ze is niet van m'n zij geweken hahaha!

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Twee van mijn katten wijken, sinds ik zwanger ben, niet meer van mijn zij. Luuk ligt ineens heel vaak bij me in de buurt en hij komt in bed nog even knuffelen voor ie de gang op moet.
    Chico lag soms al bij me, maar die is sinds twee maanden niet meer weg te slaan bij me. Hij ligt ook niet meer op mijn buik, maar iets eronder op mijn benen.

6. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Mijn kat wilde juist eerst niets meer van me weten. Hij kwam ineens 's nachts niet meer bij me op bed liggen. Een paar weken later weer wel, en nu is hij extra aanhankelijk. Maar op schoot... Dat is er helaas nog steeds niet bij;)

7. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een van mijn poezen ligt echt de hele dag op mijn buik. Niet met haar hele gewicht, maar met haar voorste twee pootjes en kopje. Echt zoooo lief!

Vorige week was ik bij mijn schoonzusje, en zij heeft ook twee katten, waarvan er een echt nooit bij me komt. Vorige week kwam hij opeens wel bij me op te knuffelen. Mijn schoonzusje vond het zoooo raar. En ik dacht nog bij mezelf, zou het zo zijn, omdat hij het aanvoelt dat ik zwanger ben...

Echt bijzondere dieren.

8. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Ik denk inderdaad dat katten het aanvoelen.
    Toen ik posi had getest eind die week kwamen we erachter dat de katten al 3 a 4 weken constant bij me in de buurt wilden zijn, we hebben er 3 , 2 poezen en 1kater.
    Alleen de poezen waren veel aanhankelijker de kater wou niet echt wat van me weten.

9. HopeForLuck

7 nov 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    heej

ik heb ook zoiets mee gemaakt, wij hebben zelf een kat en die heb ik al 3 keer meegeholpen met bevallen. alleen die kat komt nooit bij ons wij moeten altijd naar die kat toe. nu een week voor ik ongesteld moest worden kwam ze bij mij liggen en knuffelen met me.

en nu heb ik een miskraam gehad en is die kat weer zoals ze ook voor me zwangerschap was. ik geloof er wel in dat zij mijn zwangerschap heeft aangevoeld

10. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Hier ook twee katten, waarvan eentje zowieso al een knuffelkat is, dus die is zich niet anders gaan gedragen..
    Maar die andere, is normaal nogal afstandelijk, wil nu niks liever dan op mijn buik liggen.
    Dus tja ik weet niet of ze het weet, maar ze is wel liever ;)

11. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Ik ken het ik heb er 2 en ze wouden al een paar dagen voor nod niets anders dan bij me liggen en ze volgen me overal naar toe.. zlfs als ik naar de wc ga moeten ze mee anders gaan ze voor de deur mauwen.
    normaal trokken ze meer naar mn verloofde toe.
    ik deed een paar dagen later een test en ja hoor zwanger..
    nu een week later willen ze niet meer uit de buurt zijn en ik wordt er en beetje gek van

Raar is dat he

Deel Deze Pagina