wij willen opnieuw trouwen. We zijn al 7 jaar gelukkig getrouwd met zoals iedereen ups en downs. Mijn dochtertje wil zo graag dat we gaan trouwen dus hebben we besloten om opnieuw te trouwen. Nu mijn dilemma doen we het groots of juist klein. En wachten we nog een jaar of doen we het deze zomer al. Onze eerste bruiloft was nogal rommelig en niet de dag die ik in mijn dromen had voorgesteld. Nu moet ik zeggen dat we een geweldige dag hadden en dat we genoten hebben van elkaar en onze gasten. En dat vonden we het belangrijkst. Maar ergens knaagt het dat ik het groter/beter had willen doen. Wat zouden jullie doen??
Het lekker nog een keer doen. Precies zoals jullie dat hadden gewild toen. Of juist nu. Ik zou lekker de tijd nemen om van alle voorbereidingen te genieten. Als het kan, lekker doen, je leeft maar 1 keer. Geniet ervan. Veel plezier met alles
Ik zou, mits het budget daar naar is, het doen zoals je het altijd al voorgesteld hebt. Anders zou ik het 'nut' er niet van zien om het over te doen, je wilt ten slotte de vorige keer overtreffen. Dus alles er op en eraan.
Haha wat grappig toevallig zaten wij er gister over te geinen dat we gewoon overnieuw moesten gaan trouwen omdat het zo'n leuke dag was. Dat is echt heel persoonlijk hoe jullie het zouden willen hebben. Wil je echt groot en ''perfect'' dan moet je dat doen.. Voelt het goed om voor jullie kleinschalig te doen en heel intiem dan doe je dat. Wat de buitenwereld er van vind maakt op zo'n moment niks uit Het is (weer) jullie dag!
Alvast gefeliciteerd Ik zou als ik jullie was denk ik nog wel even wachten, zodat ook jullie jongste dochter het echt mee kan beleven. Straks moet je over twee of drie jaar nog een derde keer trouwen
Het liefst zou ik trouwen in de tuin van mijn ouders... Grote tent opzetten en daar het feest doen. Ik weer in een mooie jurk en de meisjes ook in een bij passende jurk. Dj huren en een catering in huren. Verder onze eigen gelofte schrijven. Ook zou ik graag deze keer een grote taart willen. En dan onze liefste vrienden en familie uitnodigen.
Iets meer genuanceerd...ik snap nooit zo goed waarom mensen opnieuw willen trouwen. Vind t erg apart.
Ik zou lekker doorsparen tot je 12,5 jaar getrouwd bent. Groot feest geven en iedereen lekker opdirken. Kunnen je kindjes er ook van genieten! Opnieuw trouwen vind ik veel te Amerikaans, sorry.
dat dus trouwen doe je toch voor je partner, daar gaat het toch om? feestje kun je altijd nog op een andere manier houden
Wij waren toen we onze bruiloft aan het plannen waren in Las Vegas. Toen hebben we 'afgesproken' om het na 12,5 jaar opnieuw te doen in Las Vegas, en dan zo kitcherig mogelijk. Nog 5 jaar te gaan.
Goh, wat een fantastisch vrolijke reacties weer Wij gaan ook 'opnieuw trouwen'. Omdat wij ook die grootse bruiloft willen, met jurk, taart en de rest.. Onze bruiloft was perfect, toen ik 35 weken zwanger was in een simpel wit jurkje, gratis op een dinsdagochtend om daarna lekker de Efteling in te gaan, maar een bruiloft met alles erop en eraan is toch ook echt iets wat ik nog eens mee wil maken. En als ik op die dag nog een keer mag vertellen, aan iedereen die er dan bij is, hoeveel ik van m'n man houd; héél graag
Over 2 jaar wil je jongste dochter ook dat jullie nog een keer gaan trouwen, doe je het dan weer? Ik vind het raar, zeker als je het doet omdat je dochter het wil, wacht dan tot ze allebei wat ouder zijn en het zich ook kunnen herinneren. (dus gewoon groot feest met 10 of 12,5 jaar)
Opnieuw trouwen kan ik me wel iets bij voorstellen, maar omdat je dochter het zo leuk vind?? Mijn zoon van 5 wilt graag in een kasteel wonen...
Ik heb mijn perfecte wedding al gehad, inclusief perfecte jurk, veel te grote taart en geweldig bezoek. Ik zou dus niet opnieuw trouwen omdat mijn dag dus perfect was. Wel houden we een groot feest als we 12,5 jaar getrouwd zijn. Maar opnieuw trouwen? Nee, dat is voor mij een once in a lifetime-event. Overigens als je wil trouwen vanwege je dochter dan vind ik dit heel raar? Kinderen willen wel meer....
Ja sorry ik vind het ook zo raar, je bent toch getrouwd waarom nog een keer trouwen. Ik vind dat soort dingen echt vreemd. Geef dan een groot feest met zoveel jaar getrouwd zijn.
Hier enorm veel gezeik van schoonmoeder op bruiloft gehad (iets waar we gelukkig niets van hebben meegekregen, omdat we door de juiste mensen ervan weg werden gedraaid). Echter dit is een paar weken na de bruiloft geknald. Het heeft ervoor gezorgd dat we nu echt met een piep-gevoel erop terugkijken. Wij gaan als we 10 of 12,5 jaar getrouwd zijn een superleuk feest geven. Met mensen die het ons gunnen en ons niet op zo'n dag een mes in de rug steken.