Vanochtend ben ik bij de verloskundige geweest en na wat voelen, diep zuchten door mij en nog meer voelen, zei ze dat onze kleine man met zijn hoofdje naar beneden ligt en dat hij zelfs al een klein stukje is ingedaald! Ik schrok me kapot natuurlijk, ik ben 27 weken en 2 dagen zwanger vandaag. Ik vroeg of dat niet veel en veel te vroeg was, maar volgens haar is het vrij normaal. Zegt dit iets over de uitgerekende datum? Betekent dit dat het kindje veel te vroeg gaat komen? De verloskundige heeft er verder niet veel aandacht aan besteed dus ik dacht, dat zal wel goed zitten dan - maar nu ik thuis ben beginnen de vragen toch te komen.. iemand ervaring?
Heb ik ook gehad met de eerste. Vanaf 28 weken al helemaal beneden en bij 32 weken zelfs al heel diep in het bekken. geboren met 37+6. Deze meneer ligt ook weer vanaf week 27 met zijn hoofdje naar beneden.
Hier lag hij met 29/30 weken ingedaald.. En hij is er nog niet haha dus nee het wil niet altijd iets zeggen. Maar je weet maar nooit
Mijn dochter was ook vroeg ingedaald, maar dit zegt niets over wanneer je kindje geboren gaat worden. Uiteindelijk is ze met 36 weken geboren, maar dit had een andere reden dan de vroege indaling. Don't worry!