indalen eerste kindje.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MB2005, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi, na al een paar heftige voor ( indalings ) weeen, had ik verwacht dat mijn kindje wel ingedaald zou zijn.
    Nu was ik vorige week dinsdag bij de vk en hij was nog niet ingedaald.
    Nu moet ik morgen weer, maar ik vraag me af wat er gebeurd als hij weer niet helemaal is ingedaald en vast ligt.
    Een eerste kindje moet nu toch ingedaald zijn?

Of maakt het niet uit?

Groetjes MB2005.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi MB2005

Ik denk dat je al bij de verloskundige bent geweest ondertussen en hoop dat je antwoord hebt gekregen op je vraag of dat je kindje is ingedaald.
    Ik zal toch je vraag beantwoorden:

NIet alle kindjes dalen in, de een ook iets eerder dan de ander. Soms daalt een kindje pas in als de bevalling begint.
    Als het kindje nog niet is ingedaald bij 38 weken zal de verloskundige een echo bij je laten maken om te beoordelen of er een reden is dat het kindje niet indaald. Is er geen reden dat het kindje niet indaald dan zullen ze afwachten wat er gebeurt tijdens de bevalling. Soms willen ze dan liever dat je in het ziekenhuis bevalt, gewoon met je verloskundige.

Heb ik bij deze je vraag beantwoord?
    Groetjes Imke

3. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi, bedankt voor je snelle reactie!
    De vk had afgebeld vandaag, dus daarom wist ik ook nog niks.
    Ik wil zowiezo in het ziekenhuis bevallen, maar ik hoop toch wel dat hij indaalt!

Fijne dagen verder.

Groetjes MB2005.

4. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi, ik ben inmiddels geweest.
    Ik vroeg of hij nu wel ingedaald is en het antwoord was weer , een stukje :(

Ze heeft op de zwangerschapskaart c/stje gezet, maar ik kan niet vinden wat dat betekend.
    Kunt u mij dat uitleggen?

Volgende week ga ik naar een andere vk praktijk ( de mijne stopt ermee, en eerlijk gezegd vind ik dat niet zo heel erg, omdat ze heel onverschillig is ).

Ik ben benieuwd wat u denkt dat met c/stje bedoeld wordt en of ik me nu toch een beetje ongerust moet maken.

Groetjes MB2005.

Deel Deze Pagina