Hoi, ik ben nu 7 weken zwanger en twee dagen. De laaste paar maanden ben ik heel onregelmatig ongesteld geweest, en nu is mijn buik opgezet, en gisteravond voelde ik net alsof er iemand in mijn buik krabte (het voelde best wel grappig, maar soms ook wat gemeentjes) Ik ben heel erg bang voor een miskraam of dat er iets niet goed is, ik had dit ook met mijn eerste, maar daarmee is alles goed gekomen. Maar mijn vraag is eigenlijk, zou het kunnen zijn dat ik al wat langer zwanger ben? dan de eigenlike 7 weken, omdat ik wel dingetjes voel en mijn buuik best wel opgezet is, of zijn dat gewoon mijn darmen? ik weet het niet meer, ik ben nog niet zo lang geleden bevallen, en toch lijkt dit weer helemaal nieuw.
hoi, je kunt je darmen voelen of de groeiende baarmoeder. Het is nu echt nog te vroeg om de baby al te voelen. Misschien ben je wel langer zwanger, maar als het de baby zou zijn moet je toch minstens 12 weken zijn! Geen zorgen in elk geval, het wordt vanzelf wel duidelijk bij de echo. Mirjam