voelme belabberd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door natascha25, 19 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    Hallo moet ff klagen hoor. Voel me sinds twee dagen echt belabberd. Ben erg moe en heb hoofdpijn en ben misselijk. Heb een honger gevoel die niet te stillen is. Slaap slecht ... al met al gewoon BLEHHHHHH.

Misschien dat ik me onbewust aan het vorbereiden ben hahah maar dat zal wel niet.

Gewoon ff klagen lucht wel op hihi

2. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Haha ja ik ken het ik wil ook graaaaag klagen !!

Hoop dat de bevalling snel begint ! Heb 2 weken voorweeen gehad en nu heb ik elke 15 minuten weeen..... Nu sinds 1 uurtje heb ik er 2 gehad die iets heftiger waren! Nu hopen dat het toch door gaat zetten !

groetjes

3. Niet meer actief

nou natas... bij velen begint het daarmee hè...Succes meiden met die laatste ellendige LODEN!

4. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    dat zou niet erg zijn al staat mijn hoofd er in tegen stelling tot eerder niet echt naar haha gek he!!! Maar het zal wel loos alarm zijn.

5. mama33

mama33 Actief lid

11 sep 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    hallo,

Ik heb ook al zo'n .... dag. Ook hoofdpijn, erg moe en vandaag ineens zo'n opgeblazen gezicht. Bah, ik heb het helemaal gehad. Van mij mag het gebeuren hoor!
    Ga nu elke nacht slapen met de gadachte dat het vannacht weleens kan beginnen maar helaas.....

Iedereen succes met de laatste loodjes en een voorspoedige bevalling.

Groetjes Martine

6. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    nou mama 33 voor jou is het ook spannend zeg. En idd met de gedachten slapen van nu kan het gebeuren .... maar daar slaap je niet beter van hihi!!!

Jij ook veel succes met de laaste loodjes en hou ons ff op de hoogte he ... vooral als de sympthomen beginnen ;)

7. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo meiden mag ik ook ff klagen,ik moet nog wat langer dan jullie maar ben het ook een beetje zat!Slaap idd ook erg slecht voel me net een nijlpaard als ik om moet draaien in bed en alles moet met tussen pozen!
    Om over het plassen maar te zwijgen die kleine ligt de hele nacht op mijn blaas te trappen,ligt in een stuit gaan ze a.s donderdag proberen te draaien hoop dat het lukt!!

Meiden die bijna gaan bevallen SUCCES! :)

Groetjes

8. mama33

mama33 Actief lid

11 sep 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    Hallo,

Tuurlijk, ik houd jullie op de hoogte. Heb trouwens 2 weken geleden forse voorweeen gehad. Deze leken zo echt dat ik toen dacht dat het begonnen was. De hele week erna kramperig gevoel en nu..............NIKS. :cry:
    Het is zo rustig daar beneden. Heel vreemd. Kindje beweegt prima hoor maar voortekenen ho maar.

Morgenmiddag moet ik naar de VK. Wil toch eens vragen of ze willen strippen en wanneer ze zoiet doen.

Vandaag weer zo'n belabberde dag. Stond al op met hoofdpijn. Gelukkig kwam mijn moeder op de koffie en die had het al wel in de gaten. Ze heeft mijn dochter van 22 maanden lekker meegenomen. Die krijgen we na het eten vanavond weer terug. Heerlijk, even lekker tijd voor mezelf!

Groetjes maar weer.

9. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Ik voel me vandaag wel beter ... al heeft het vannacht goed gerommeld hier ! Ik had krampen in mijn buik, dacht echt dat het ging beginnen. Het heeft helaas niet doorgezet. Gabje en Mama 33, zijn dat nou die beroemde voorweeën ? Druk voel ik ook, naar beneden.

Vrijdag weer naar de VK. Ben benieuwd of zij wat meer kan zeggen ...

Groetjes,
    Nikki F

10. Eefje

Eefje Actief lid

5 jan 2006
    193
    1
    0
    Hihi..Ikke wil ook even klagen!
    Misschien helpt het...

Ik heb ook een baaldag vandaag.Ben moe, heb hoofdpijn en af een toe voel ik me een beetje misselijk en ik heb wat zeurende pijn in mijn buik (voelt niet echt als krampen).
    Ik heb het vandaag gewoon even helemaal gehad...

Allemaal succes met de laatste loodjes en de bevalling natuurlijk!

11. mama33

mama33 Actief lid

11 sep 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    Hoi Nikki,

Ja dat zijn waarschijnlijk de beroemde voorweeen. Ik had ze zelfs tot om de 5 minuten. Begon half 5 's morgen tot 4 uur uur 's middags. Mijn VK vertelde dat als ze alleen maar sneller komen en niet in hevigheid toenemen dat het voorweeen zijn. Het verschillen de echte en deze nepweeen kun je ook testen door onder de douche te gaan of in bad. De echte nemen dan alleen maar toe terwijl de neppers afnemen of zelfs helemaal ophouden.

Iedereen succes met wachten he. Ben benieuwd wie de eerste is.....

12. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Heeeeeeee NikkiF,

Dat zijn inderdaad de voorweeen !!
    Hoop dat ze of snel overgaan in echte weeen en beval je lekker snel, of als het moet kunnen ze beter lekker stoppen en wachten tot het moment dat hij/zei eruit wilt....

Groetjes en hou ons op de hoogte

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wat spannend als ik dit zo allemaal lees! het zal wel niet zo heeeel lang meer duren.

succes dames!

14. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    ben gelukkig niet de enige hihi das wel weer fijn om te horen. Jeetje wat is dit spannend aan het worden. Ben ook zeker benieuwd wie er als eerste zal bevallen.

Ik wil nu wel maar heb het idee dat ik gewoon overtijd zal gaan. Dat achten van wanneer wordt je ook lekker gek van.

Voel me in iedere geval weer iets beter. Heb wel elke keer finijnige steken aan de onderkant en de kleine is een stuk rustiger. Dus heb geen idee of dit een voorteken is of niet. Krijg wel allemaal rode vlkker overal hihi.

Nou hou jullie op de hoogte

liefs natas

15. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Vannacht geen voorweeën meer gehad ... ben heel benieuwd ! Wacht nu eigenlijk weer op meer. Morgen naar de VK, ben benieuwd of ze misschien al meer kan vertellen !

Natascha, die steken heb ik ook. Ik vind ze onprettig aanvoelen. Gistern had ik ze meer dan voorheen, vandaag ook al een paar keer ... ik zal morgen eens navragen wat dan nou precies is ...

Morgen moet ik ook naar de HA ... een oor laten uitspuiten ... ben nu half doof lijkt het wel ... heerlijk, ook dat nog ! :(

Groetjes,
    Nikki F

16. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Die steken heb ik ook, hoop dat het niet lang meer gaat duren. Moet morgen weer terug naar de gyn voor een CTG. De hartslag van de baby was normaal tussen de 150/170 en nu ineens 130/140, zonder pieken erin terwijl ze wakker was.

Morgen doen ze er dus nog 1 om te kijken hoe het dan is en is het dan nog zo gaan ze kijken of ze me al gaan inleiden. De baby schijnt het dan niet meer naar haar zin te hebben.

Hou jullie op de hoogte en jullie ook allemaal suc 6 !

17. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    hoe weten ze dat dan dat de baby het niet meer naar haar zin heeft??? Hartslag??? In iedere geval heel veel succes en hoop je de kleine snel in je armen mag hebben

x

18. mama33

mama33 Actief lid

11 sep 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    hallo dames,

Nou, ben vandaag bij de vk geweest. Had een beetje gehoopt dat ze me zouden strippen maar helaas. Vanaf 41 weken doen ze dat hier. Jammer hoor. Nu de 28e weer afspraak.

Gabje, succes morgen in het ziekenhuis. Hou ons op de hoogte!

Groetjes Martine

19. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Ja omdat haar hartslag normaal een stuk hoger was en nu zo laag... en ik voel dr heel erg weinig misschien 2 keer per dag ofzo...

Hoop dat ze vandaag wat wijzer worden en dr hartslag weer normaal is!

Laat het jullie weten zodra ik ben geweest!

Groetjes gabje

20. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    spannend ben je al geweest???

Deel Deze Pagina