Ben deze week ook heel erg moe geweest hoor. Heb heel wat bijgeslapen overdag, en nu gaat het wel beter. Alleen kon ik gisteren avond niet slapen tot 2 uur. Das wat minder. Sterkte meid.
Hoi Sillaah, Met strippen maakt de verloskundige met twee vingers de vliezen los van de baarmoederwand. Alles wordt dan geprikkeld en zo hoop je dan dat de bevalling begint. Maar het is geen garantie hoor. Ik ken meiden die 2 of 3 keer opnieuw gestript zijn. Maar het is het proberen waard.
okee dankjewel ! weer een beetje wijzer haha dat zwanger zijn brengt ook zoveel informatie met zich mee
Hee hallo, Waar zit iedereen toch. Gabje en Nikki, jullie zijn toch niet stiekem aan het bevallen he. Nikki, was eigenlijk benieuwd hoe het bij de VK was gisteren? Ik heb gisterennacht weer tot 4 uur beneden gezeten. Kon niet slapen van de krampen in mijn buik. Helaas was het weer hetzelfde liedje. Het zet niet door. De pijn was wel heel anders als een paar weken geleden. Ik moest me nu echt concentreren tijdens de kramp (wee). Ik word er niet goed van. Het kan toch niet lang meer duren nou? Voel me zo'n aansteller langzamerhand. Elke keer is het niks. Baal er flink van. Nouja, niks aan te doen. Gewoon geduldig zijn. Maarja........ Groetjes Martine
Nee niet aan het bevallen, ik ben gewoon weer thuis ! Hou wel goed in de gaten of ik de kleine nog voel bewegen. anders ga ik gelijk weer trug naar het ziekenhuis ! Hoop dat het wel doorzet, vanacht werd ik wakker van de buikpijn. mja nu niks. Hebben jullie ook dat je soms het gevoel heb dat je moet plassen en dan zit je op de wc en dan komen er 2 druppels uit, maar daarna als ik er weer af ben heb ik zo'n drukkend gevoel dat ik als nog moet. Hmmm heel raar he. Groetjes gabje
hy ik heb ook telkens last van voorweeén . denkt bijna elke avond voor op bed te gaan stiekem van zal t vanacht gebeuren? maar jah we wachten af ben nu 38 weken . t schiet al op. mijn vriend is ook echt super ongeduldig hij zei net nog ik voel me zo alleen he de kleine moet komen.
Hallo allemaal, Ik ben bevallen vanavond om 18.04 uur. We hebben een zoon, hij heet Esben. Ik heb er 2 uurtjes over gedaan. Zouden al die voorweeen daar iets mee te maken hebben gehad? Wel heel snel hoor, nog een beetje onwerkelijk maar wel heerlijk! Zal komende week nog wel wat meer vertellen maar wilde dit natuurlijk toch even met jullie delen.
Gefeliciteerd zeg . wouw wat een snelle bevalling. Ben benieuwd naar je verhaal maar geniet eerst maar lekker van het onwerkelijke gvoel hihi!