Hallo Allemaal Ik ben nieuw hier. En zit met 2 probleempjes. Probleempje 1 is ben 3 maanden overtijd en heb een paar testen gedaan maar die waren onduidelijk. Ook bij ha test gedaan ook onduidelijk. Wel gevoelige borsten, moe ,meer honger, emotioneel. Nu wilde de ha het spiraaltje eruit halen voor alle veiligheid. Nu kon ze het spriraaltje dus niet vinden Probleempje 2 dus. Nu kan ik gelukkig a.s. woensdag al bij de gyn terecht. Dus die gaat kijken of ik a zwanger ben en b waar dat ding is. Ik zit dus hendig in de stress....... Maarr hoop stiekum dat ik toch zwanger ben dan wordt onze kleine meid een grote zus. Dus hij/zij is van harte welkom. liefs limbomuts27
Nou zeg...hoe raakt je lichaam nou een spiraal kwijt he Maar succes, hopelijk ben je zwanger en komt je spiraaltje terecht
och jeetje... waar kan die spiraal gebleven zijn dan. wat vreemd joh. Hoop dat je zwanger bent en dat ze t spiraaltje kunnen vinden, hopelijk belemmerd het je eventuele zwangerschap niet. Succes.
Een collega van mij was ook haar spiraaltje kwijt en deze hebben ze uiteindelijk in de buikwand terug gevonden.