Tepels

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bo20, Apr 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Hoi dames,

Ik heb vanaf vanochtend super pijnlijke tepels, zo erg dat ik er bijna niet aan kan komen. Ook als ik aan mijn borsten kom voelen ze beurs..

Mijn eisprong is, als het goed is, woensdag geweest.. Lijkt me wat te vroeg voor eventuele zwangerschapssymptomen of niet? Meer mensen die dit hebben na de eisprong?

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Kan door hormoon schommelingen komen.

Voor zwangerschapskwaaltjes is het echt nog iets te vroeg.

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Hoi Natasja, bedankt voor je snelle antwoord! En nog gefeliciteerd met je zwangerschap! ;)

Ik denk ook dat het te vroeg is, echter viel het me wel op.. heb dit de vorige maanden niet gehad.

4. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik heb het elke maand na mijn ei sprong dat ze wat gevoelig zijn. Doet niet echt pijn, maar gewoon wat gevoelig.

5. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    2,147
    967
    113
    hai scheetje,

spannend allemaal weer he? Ik heb het elke maand paar dagen na mijn eisprong. Mijn borsten voelen beurs en mijn tepels pijnlijk en stijf. De klieren zetten ook op. Ik dacht ook de eerste paar keer 'JA! het is raak' maar het kan helaas ook verandering van hormonen zijn.
    Succes lieverd

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Haai skat!

Ja, het is zo onzeker allemaal.. aah! Ik probeer het met mijn vorige zwangerschap te vergelijken, echter weet ik het gewoon niet meer zo goed.. wat ik toen voelde, haha! Eigenlijk beginnen nu mijn hele borsten pijn te doen, maar of ik dat normaal ook voel.. Geen idee, haha! Wachten is vreselijk.. :p Hoe gaat het bij jullie?? Je zit nu in de MMM?

7. soesjeO6

soesjeO6 Lid

Mar 12, 2009
    52
    0
    0
    Ik heb heel pijnlijke tepels. Ik begon beetje bij beetje pijn te krijgen na de eiersprong en vanaf mijn NOD werd het steeds pijnlijker.

groetjes..

Share This Page