Ik zit nu inmiddels in de 6e week, maar kan 's avonds gewoon mijn broeken niet meer dicht krijgen.. Nu weet ik wel dat dit te maken heeft met mijn darmen (heb het na de lunch op het werk ook), maar kan het ook zijn dat het zo vroeg al begint te groeien?
je baarmoeder komt pas rond week 12 boven het schaambot uit dus denk toch dat het echt je darmen zijn. Ik kon rond die periode ook niet meer m'n knoop dichtkrijgen hoor, maar een elastiekje in het knoopsgat doet wonderen
Ik ben van gewone broek naar positiebroek weer terug naar gewone broek en dan nu weer positiebroek gegaan.. Heel fijn die darmen! @ maia he wat grappig wij lopen precies gelijk..
zijn inderdaad je darmen. kindje is nog geen cm nu en de baarmoeder zit nog onder schaambeen. ik had ook al vanaf week 5 een opgezette buik en vooral s avonds.
Ik heb sinds vorige week een broek van mijn zus geleend. Liep al 2 weken met mijn broek los of met elastiekje. Zus heeft maatje groter, maar ook deze past nu niet meer. Dus toch straks maar de positiebroek aan doen denk ik...
ik heb vanaf week 12 echt een dikke buik gekregen. ben nu week 16 en kijk maar in mijn album ik heb al een aardige buik. en heb nu al weer een dikkere buik . liefs
hier nog zo één hoor.. heb al twee broeken achter in de kast gegooid want die passen niet meer.. draag nu driekwartsbroeken, heb ik er gelukkig genoeg van en nog twee stretch broeken haha.. dus kan nog wel even vooruit.. gister sprak ik een oud-collega en die zegt:" of je hebt teveel gegeten of je bent zwanger!" mmm heel apart.. heb inderdaad een opgezet buikje/darmen maar dat het zooo dik was, was me niet verteld haha..
Ik had in de 6de week al een heel piepklein bolletje maar dit is dan ook niet de eerste, misschien dat het je darmen zijn..
Gelukkig zijn er meerder die al een buikje hebben. Ik heb nu zwanger van de 3e en het lijkt wel alsof ik al halverwege ben terwijl ik pas 8 wkn ben.
ik dacht dat ik het me verbeeldde! zit ook middenin week 6 en vooral als ik misselijk ben, wil ik mijn broek los! en dat is regelmatig dus... het leek me onwaarschijnljk dat het nu al door met de zwangerschap te maken heeft... maar ben dus niet de enige! handig toch, zo'n forum!!