Depressief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zwaangerevrouw, 17 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwaangerevrouw

Zwaangerevrouw Actief lid

22 sep 2021
    138
    88
    28
    Vrouw
    Hallo Dames

Ik voel mij onwijs depri. Ik heb twee miskramen gehad in 2 jaar tijd. Als ik zwanger ben gaat het hormonaal echt geweldig, ben ik juist heel blij. Nu kan ik natuurlijk niet iets slikken omdat ik nog zwanger wil worden. Maar iemand tips?

2. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Wat moeilijk, 2 miskramen te verwerken krijgen... Word je al opgevolgd door een gyn, als jullie al 2 jaar bezig zijn en die miskramen kregen?
    Ik zit in een fertiliteitstraject en neem antidepressiva. Het kan zeker, indien je de juiste medicatie neemt en jezelf goed laat opvolgen. Mijn psych gaf aan dat jezelf echt slecht voelen vaak schadelijker is dan de juiste medicatie slikken tijdens het zwanger worden/ de zwangerschap.

Zwaangerevrouw vindt dit leuk.
  3. Vivianne84

6 sep 2015
    96
    85
    18
    Ik kan me er veel bij voorstellen als je buik na 2 jaar nog leeg is en je wel 2x afscheid hebt moeten nemen. Het klinkt miss raar maar mijn ervaring is dat als je jezelf toestaat om down te zijn ipv er tegen te vechten, je er doorheen kan komen. Ik weet natuurlijk niet ‘hoe zwaar het voor je voelt’, zelf zal je weten als je naar de huisarts moet gaan. Maar als je daar niet bent en er nog zelf mee aan de slag wil, is deze video heel interessant. Totaal andere kijk op depressie dan psychiaters en psychologen. Heeft mij geholpen.

Zwaangerevrouw vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina