Ik ben net 6 weken zwanger, maar nu heb net een beetje bloed verloren! Heeft iemand dit meegemaakt? Of is dit een teken van een miskraam, ik raak er zo gestresst van! Ik heb geen pijn in mijn buik, ofzo...
Hoi Farida, Ik zou even je vk/ha bellen want je ongerust maken is niet fijn. Meestal zeggen ze dat een klein beetje bloedverlies niet altijd wat hoeft te zeggen, alles is natuurlijk beter doorbloed en er kan een vaatje knappen, was het helderrood of bruinig? Maar bij twijfel altijd even een deskundige raadplegen hoor. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust! Veel succes!
hoi manuela.. bedankt dat je heb gereageerd! mijn bloed was voor mij doen helder. Maar had net weer gekeken, en het is er niet meer..
ik heb dat ook gehad... waar het aan gelegen heeft? bij mijn denken ze het omdat ik 2 vruchtzakjes bij me droeg en dat er dus 1 afgekomen was... maar zie hier het resultaat ben bijna uitgerekend ik zal het in ieder geval wel ff melden bij je VK succes verder
Ja, ik zal het zeker even melden.. Ik ga nu elke keer naar de w.c. om te kijken.. Maar je stelt mij in ieder geval een beetje gerust. THX
zolang je geen buikpijn krijgt en je bloedverlies zet niet door moet je je niet al te druk maken en toch ff proberen tegenieten totdat je je VK gesproken heeft zij kan je precies uitleggen van hoe of wat, maar je zegt dat het al opgehouden is dus waarschijnlijk gewoon een adertje gesprongen misschien door het niezen of door gemeenschap of misschien dat je een grote boodschap moest doen en dat je net iets te hard geperst heb... nou dikke knuf en ik lees wel van je wat je vk zegt ( hou er rekening mee dat ze zegt dat je het gewoon moet afwachten) liefs Mandy
Ik zou me niet teveel zorgen maken. Ik heb het zelf ook gehad met 7 weken en vanaf toen bijna elke dag tot 19 weken..... Nu ben ik al bijna 34 weken zwanger en alles is prima in orde. Soms is het gewoon niet te verklaren. Succes in ieder geval, ik hoop dat het bij jou net zo goed afloopt als bij mij. Knuffel Diana
Ik heb in mijn 6e zwangerschapsweek ook doodsangsten uitgestaan omdat ik wat rood/bruin weefsel en bloed verloor. Het is gelukkig allemaal goed gegaan, en volgens de vk zou het wat innestelingsbloed geweest kunnen zijn of wat oud 'restmateriaal' van mijn miskramen. En zie... ik ben ook al bijna aan het eind van mijn zwangerschap! Zolang het bloedverlies niet heel veel is en je geen kramp hebt, zou ik proberen me niet teveel zorgen te maken. Maar ik begrijp je angst maar al te goed, sterkte meid! Groetjes, Wendy
hoi hoi, Dames.. Ik heb dus mijn vk gebeld.. Om te vragen hoe en wat.. Want ik kreeg die dag erna weer bloedverlies.. Ze vertelde dus ook dat het oud restmateriaal kan zijn of dat er een adertje gesprongen kan zijn.. Ik heb nu nergens meer last van, maar moest het wel in de agten houden.. Jullie horen wel weer van mij, als ik weer eens doodsbenauwd ben hihi Groetjes...
succes Farida en je weet je bent hier altijd welkom hoor meis en niet alleen als je je onzeker voeld liefs mij...
Hoi Farida, Hoe is het nu met je? Ik heb ook bloedverlies gehad in mijn zwangerschappen. De eerste keer is dat geeindigd in een MK, maar dat wil je nu niet horen neem ik aan. De tweede zwangerschap (deze dus) heb ik ook tot 3 x toe bloed verloren. Achteraf hoorde ik dat het zou kunnen komen van die lactacyd-producten. Die mag je niet gebruiken als je zwanger bent. En mijn vaginale slijmvliezen reageerden dus heel heftig op die producten met roze-slijm (en bloed) verlies. En het gaat nu hartstikke goed met mijn kindje! Veel succes! Groetjes Simone
Ik heb het in het begin van mijn zwangerschap ook gehad en toen bij de VK een echo gehad en daar was alles goed..... daarna ook niet meer gehad. Mag volgende week voor de volgende echo...
Bedank meiden voor jullie reactie.. Hey simone, met mij gaat alles wel oké, op dit moment.. Ik ga nog wel vaak naar de w.c. gewoon om mijn eigen gerust te stellen, kijken of ik geen bloed zie.. Mijn man zegt dat ik mijn eigen gek maak.. Hij wil me geruststellen, maar dat doet ie dan weer eens heel erg lekker. Door die opmerking te zeggen.. Ga ik natuurlijk weer te keer tegen hem.. Ach ja, kan het hem ook niet echt kwalijk nemen. Ik ga zeker wel om het half uur even kijken.. kan het wel begrijpen, dat ie gek van mij wordt. Maar voor de rest gaat het oké.. Met jou ook?
OOOoooooo lieverd ik begrijp je bezorgdheid. Ik heb het ook gehad met 5,6 en 7 weken elke dag, het werd steeds meer, maar het was nooit rood, oudbruin. Ik was zoo bang en ben bang geweest tot mijn eerste echo op afgelopen vrijdag. Toen ik het zag bewegen en hartslag hoorde dan pas was ik opgelucht. Ik hoop dat er met jou ook niets aan de hand is.
hoi hoi Emel! Gelukkig, dat alles bij jou goed gaat met de zwangerschap.. Ik moet zelf nog wachten tot volgende week dinsdag. Dan krijg mijn eerste echo.. Heel erg spannend allemaal..