voer voor de katten

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja ze krijgen hier ook allemaal hetzelfde hoor :)

maar omdat ik gemixt voerde.. valt het misschien mee

En anders moet ik toch echt wat adners gaan verzinnen :(

2. fuzzywuzzy

10 aug 2006
    38
    0
    0
    wij geven onze 2 rooie katers brokken van kitekat, lussen ze allebei gelukkig.
    En iedere avond vlees van het eigen merk van de Jumbo en dan proberen ze het zo snel mogelijk op te eten om vervolgens bij de ander te gaan stelen..

onze jongste kat gebruikt zijn bakje met brokken ook als verzamelplaats voor "gevonden" voorwerpen, elke dag weer een verassing wat hij nou weer heeft gevonden. hij is vooral dol op muntjes die plukt hij overal vandaan.

3. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    onze katten een perz en een gewone mooie tijger krijgen 6 mix van pets place gewoon schepvoer vinden ze erg lekker en net als onze hond zijn dit ook geen moeilijke eters!!

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Onze 3 heren en onze dame krijgen of whiskas brokjes of gourmet. Ze gebruiken de kattenbak heel weinig, en ja vooral de jongste stikt nogal. Maar wij weten dat hij het ook buiten gaat doen (in onze eigen tuin overigens, dit hebben wij echt gezien, ze komen speciaal terug in de tuin om te poepen).

Qua zacht voer krijgen ze af en toe een whiskas zakje (2 zakjes voor 4 katten), of een gourmet blikjes (de enige blikjes die ik zelf ook lekker vind ruiken hahahahaha)

Merk dat als ze bepaald voer erg lekker vinden dat ze dan meteen bij het bijvullen al in de bak hangen. Ze eten vaak iets meer omdat ze het lekker vinden.

Ik heb hier twee bakjes staan en die moeten 1x in de 1,5 dag bijgevuld worden. En wat ze buiten eten?? geen flauw idee.

Groetjes Daphne

5. Niet meer actief

Vroegah ;) ,,,nee vroeger kregen mijn katten ook Delikat, dat waren zachte brokjes met genoeg inhoud ( vitaminen...mineralen enz ).
    De katten die ik nu heb zijn al op leeftijd en ik wilde ze ook Delikat gaan geven maar ik kan het in de supermarkt niet meer vinden.Bestaat dat uberhaupt nog wel?...Weet iemand dit?

6. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Mijn katten krijgen ook Royal Canin, de oudste van de 2 krijgt indoor en de andere is nu 4 maanden en krijgt kitten34. Ze vinden het allebei heerlijk en geen nare luchtjes hier in huis gelukkig :) Verder krijgen ze (nu nog) 2x per dag een zakje brokjes in saus van AH, vooral ook omdat die kleine nog in de groei is natuurlijk. Dit ga ik binnenkort beperken tot 1x per dag.

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik haal speciaal voor bij de dierenarts voor mijn katten. De kater heeft nl blaasgruis gehad.. en dat mag natuurlijk niet meer terugkomen.
    Ik betaal voor een zak van 6 kg 41,- euro! en doe daar met 2 katten ongeveer 6 wkn mee. (meer ook omdat de hond stiekem wel eens uit de voerbak van de katten eet..)

8. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    hoi,

wij hebben ook 2 katten. doordeweeks staat er altijd droog voer (brokjes van pets place, wel goede, waar veel voeding ed inzitten) en in het weekend krijgen ze 's avonds gourmet vlees. verder weet ik niet hoe hun ontlasting is, want wij hebben geen kattenbak meer, ze doen hun behoefte buiten.

9. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Onze poes krijgt Royal Canin Sensitivity Control (van de dierenarts) omdat ze van ander voer aan de diarree ging. Ze begraaft haar ontlasting niet en ik vind haar poep soms erg stinken hoor, ook al heeft ze dan duur voer. Ook heeft ze erg veel ontlasting en heeft ze s'middags om 3 uur alweer trek. Volgende keer maar even Hill's proberen, kijken of deze meer haar buikje vult en ze dus niet zo stinkt.

10. Wij hebben 4 katten en momenteel 3 kittens ;)
    Ze krijgen Natural Health brokken, daarvoor Felidae maar dat is haast niet meer verkrijgbaar. Als natvoer geven we Animonda Carny.

11. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    Onze katten kregen altijd Royal Canin indoor, omdat de ontlasting dan veel minder stonk. Nu zitten ze allemaal op clinic Fri omdat we een aantal katten hebben met nier en hart problemen.

Deel Deze Pagina