Ik woon sinds zo'n drie jaar nu in een flat , opzicht woon ik hier heerlijk maar wat een geluid . Ben totaal geen zeikerd maar het is hier gewoon iedere avond raak . Ik heb een iets oudere buurvrouw en die krijgt echt iedere avond bezoek , en dat moet ze natuurlijk zelf weten maar die mensen maken geluid , als ze over de gallerie komen gelopen lijkt het net of er een kudde olifanten langskomt , en dit gebeurt hier op een gewone avond gemiddeld zo'n 20 keer van 19.00 uur tot 02.00 uur . Nou moet iedereen zelf weten hoe lang ze blijven maar moet er dan echt nog zo'n half uur buiten geschreeuwd en geblerd worden en echt zo hard dat het lijkt alsof ik er zelf bijsta geen normale toonhoogte maar gewoon alsof ze echt schreeuwen .. Mijn dochtertje en ik hebben beiden de slaapkamer aan de voorkant , dus aan de galleriekant en ze word gewoon 5 to 10 keer wakker gemiddeld alleen door het lawaai ! dit is toch niet normaal .. en kinderen van een jaar of drie die ze hier over de gallerie laten rennen tot een uur of half 12 s'avonds .. Ik heb al vaker een opmerking erover gemaakt en er wat van gezegd , heb ook al een paar keer de deur opengetrokken en gevraagd of het wat rustiger kan maar het gaat gewoon door ... Woningstichting inschakelen wil ik liever niet want ik heb het gevoel dat ze het dan expres zouden doen , maar heeft iemand hier ervaring mee en wat hebben jullie gedaan ? ik word er gek van ga me steeds meer irriteren en als straks de bom barst dan gebeurd dit ook goed ! iemand een idee ? groetjes nicole
Hai! Je hebt het dus al vriendelijk gevraagd aan die buurvrouw en als ze dan niet luistert zou ik wel de woningbouw inschakelen! een brief of mail sturen met de klacht en als het dan niet stopt gewoon opnieuw een klacht versturen! (als het goed is stuurt de woningbouw eerst een waarschuwing, dat was hier tenminste wel zo).
Jaa , daar zat ik inderdaad ook al over te denken , maar hetgene wat mij tegenhoud is dat deze mevrouw heel erg ziek is , ook niet meer beter word dus het laatste wat ik wil is dat zij er nog een probleem bij krijgt en het is ook niet zozeer dat zij de herrie maakt maar de mensen die er op bezoek komen en mensen verderop de gallerij die hier ook vaak zijn doe dit ...
misschien geen oplossing, maar wij wonen ook op een flat. Hebben een hond en bovenburen die constant lopen te rennen/stampen. de hond slaat dus constant aan........dan zetten wij even lekker een muziekje aan haha...bij ons zo over....
Jaa dat zou inderdaad een oplossing zijn met die muziek als ik geen kindje had wat al ligt te slapen ... dat is juist mijn probleem , ze word er gewoon zo vaak wakker van , en dat stoort mij ook zo ..
Ik zou eerst toch nog eens proberen met die buurvrouw gaan praten. Gewoon op een ochtend aanbellen en haar eerlijk vertellen dat je erg last hebt van het lawaai wat het bezoek met zich mee brengt en dat dit je enorm dwars zit. De buurvrouw zal zelf het bezoek hierop moeten aanspreken, want het kan toch niet zo zijn dat jij andermans visite moet terecht wijzen. (dit ook tegen haar zeggen) Als het niets uithaalt, toch een klacht indienen bij woningbouw. Anders houd het zeker nooit op en zit jij met de frustratie.
Misschien kun je bij de wooningbouw aangeven dat je liever anoniem wil blijven om gedonder te voorkomen.