Afgelopen weekend heb ik een stuk Zeeuws spek gekocht bij de slager. Toen mijn man het wou opeten was het vooral veel vet maar geen spek. Nu hebben wij een 'discussie' Man vind: pech gehad, ik gooi het weg en koop dat daar gewoon nooit meer. Er mee terug geen is geen optie. Ik vind : je betaald een hoop geld voor een product wat niet goed is. Dus ik wil er mee terug. Wat zouden jullie doen?
Hmm, je zou ze kunnen bellen en het even voorleggen. Als hij zelf aangeeft dat je ermee langs moet komen dan zou ik wel even terug gaan. Ik heb het 1 keer gehad met beleg van de jumbo. Toen ik de keer daarna boodschappen was gaan doen heb ik het even aangegeven en toen mocht ik een hele nieuwe gratis mee nemen. Ik was helemaal niet uit op een nieuwe maar wilde het alleen even melden.
Waarschijnlijk hebben ze hem verkeerd aangesneden. Je ziet het als klant helaas niet aan de buitenkant omdat er marinade omheen zit. Gewoon bellen, krijg je meestal wel een nieuw stuk. Het is heel lekker, vooral als het net uit de oven komt, maar een vet stuk niet.
Nou ik was teruggegaan! Zeker weten. Ik ga me daar toch niet betalen voor vet ipv spek. En het zou me niet eens om een nieuw stuk gaan maar meer om het principe.
Terug. Ik heb wel eens een salade gekocht bij de slager. Hadden ze het recept aangepast, vies joh. Ik vertelde dat zonder dat ik iets wilde maar kreeg een nieuw bakje,Met oude recept waren meer klachten. Ze willen je graag als klant houden.
Volgende keer melden. Evt een foto van maken. Wordt heus goed opgelost. Maar ik denk dat overal wel eens iets mis gaat en t moet wel echt erg zijn voor ik ergens mee terug ga..
Het zou mij waarschijnlijk teveel moeite zijn om speciaal voor terug te gaan. Maar als ik weer daar zou komen zou ik het wel melden denk ik. Niet zozeer om het geld, maar omdat het voor hun goed is te weten als iets niet goed is. Moet dan altijd aan dit bordje denken, wat ik ooit zag hangen in een winkel: Ben je tevreden, vertel het een ander. Is het niet goed, vertel het ons
Ik zou het als ik daar de volgende keer heen ga en wat nodig heb wel melden, niet wegblijven in ieder geval. Kan altijd wel eens wat mis zijn, maar als ze het niet weten kunnen ze er ook niks mee.
Maar spek is toch vet? Als er weinig vlees tussen de reepjes vet zat zou ik de volgende keer het gewoon zeggen, nou dat stukje spek wat ik laatst had was vooral vet en weinig vlees. Ik zou verder niet gaan bellen ofzo het ene stuk is nu eenmaal vetter dan de andere. Ligt er ook nog aan of je buik of rug spek hebt, rug zit meer vet aan. Ik vraag altijd om niet zo'n heel vet stuk als ik mij de slager spek haal want dat hou ik niet van, er zijn natuurlijk ook mensen die veel vet juist heerlijk vinden.
Ik zou een facebook berichtje sturen met foto erbij... En dan afhankelijk van hun reactie kijken wat ik deed. Er nooit meer komen vind ik wat drastisch, foutje kan altijd voorkomen. Ligt eraan hoe ze reageren en het oplossen..
Lastig hè Ik durf ook niet zo snel terug Zo zit ik ook met een dilemma mijn haar is niet geworden wat ik wou Ga ik er wat van zeggen of niet? Inmiddels nu een week geleden en het is voor de 2e keer niet naar mijn zin wat mij tegenhoudt familie leden gaan ook hier heen en die zijn wel tevreden maar gaan alleen voor knippen heen Maar verven kunnen ze echt niet daar is iedereen het over eens
Dan zou ik daar niet meer laten verven. Ik heb weleens een coupé soleil laten zetten bij een andere kapsalon als waar ik normaal ging en je zag er werkelijk niks van. Ik ben terug gegaan en ze beweerden bij hoog en bij laag dat het wel goed had gepakt. Ben toen wel vervelend geworden en wilde het geld voor het verven terug. Knippen hadden ze wel naar mijn zin gedaan. Na een hoop gesteun en gekreun kreeg ik het geld terug en toen mijn vaste kapster er weer was ben ik weer bij haar in de kapsalon gegaan. Het kan natuurlijk een keer minder pakken maar geef dat dan toe en biedt een nieuwe coupe soleil aan maar ga niet net doen alsof ik degene ben die ze niet op een rijtje heeft
Ik was ook zeker niet van plan om terug te gaan maar weet niet of ik er nog wat van moet zeggen Ik ga zaterdag naar een andere kapper
Dan zou ik het zo laten omdat je nu ook naar een andere kapper gaat. Ik ben echt gehecht aan mijn vaste kapster Zij weet altijd de kleur die ik wil, hoeveel eraf etc