heb deze voor je gevonden: VeloFit Sportmassage Niasstraat 10 3531 WP Utrecht T: 030 - 2935570 E: info@velofit.nl http://www.velofit.nl/voetreflextherapie.htm
Je kan het ook zelf doen. Via google kan je de drukpunten zoeken. Het zit volgens mij ergens bij je enkelbotje, daar net onder. Zeker weten doe ik het niet dus wat ik al zei even googlen. Wie weet!
Succes vrijdag mieni! Angela, volgens mij zat het juist in je dikke teen. Die zou verbonden moeten staan met je hypofise.
het was geen droombevalling, maar wel een heerlijk gezond ventje op woensdagmiddag met de vacuumpomp! Succes allemaal!
Nee het zit bij je enkel aan de binnenkant.... Het was heerlijk vanmorgen, nu maar ff afwachten wat het doet... het rommelt wel iets, maar dat is niet voldoende natuurlijk.... BMK: gefeliciteerd met je zoontje!
Miene, ohw... Hihihi. Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten op je beebje. Was je veel geld kwijt eigenlijk, als ik dat vragen mag?
@runner: ben dan wel niet Mieni, maar bij mij kostte het 40 euro, maar wordt wel helemaal vergoed door de verzekering
Runner: Bij mij was het 55 euro, wordt ook geheel vergoedt door mijn verzekering... Op dit moment is het erg rustig weer in mijn buik. Heb gister zeker vaak harde buiken gehad en ook het gevoel dat er echt wel iets bezig was van onder. Helaas op dit moment, weer helemaal de "oude". De kleine is lekker druk en lijkt toch nog echt mijn buik niet uit te willen. Voetreflexmassage was in elk geval heerlijk ontspannen en heb voor woensdag weer een afspraak staan. Misschien is de kleine en mijn lichaam er dan meer klaar voor en gebeurd er wel wat! [-o<
Hoeveel keer word het vergoed dan? Zo nog even ontspannen aan het eind van je zwangerschap is ook heerlijk! Geniet er maar weer van woensdag. Of niet... Hahahaha
Hopelijk is het woensdag niet nodig. Ik zit bij AnderZorg en daar mag ik tot max. 500,- declaren mbt homeopathie. Dus ik mag nog ruim 8 keer.... Kan je zo nakijken bij je zorgverzekeraar, onder homeopathie, welk bedrag vergoedt wordt!
Runner: Als je je wil laten behandelen om eventueel zwanger te worden, dan zou ik voor de Shiatsu massage gaan, dat is bijna hetzelfde als de voetzoolreflexmassage alleen, worden de punten hier ook aangedrukt. Door deze methode ben ik de laatste 2 zwangerschappen nog in dezelfde maand na de behandeling zwanger geworden. (dit moet wel plaatsvinden voor je eisprong)
Ohw, das nog eens een leuk nieuwtje. Zal m'n moeder even vragen of ze dat ook snel kan leren. Hahahaha. En anders zal ik even kijken of dat hier in de buurt ook kan...
Het wordt vergoedt he dus kosten heb je er niet van, dan kan je het beter door een proffesional laten doen...