Herkent iemand dit? Ik had vanaf 23:45 krampen en om 0:30 begonnen de krampen erger te worden daarna namen de "weeen" toe. ik had om de 3-8-5-6-7 minuten weeen die ook ongeveer een minuut duurde en heb helemaal niet meer geslapen. Dus in de ochtend om 7:30 bel ik de verloskundige om te overleggen en ze zou in de loop van de ochtend langs komen. Ik ben rond 8:00 uur gaan douchen en daarna nog een enkele kramp gehad en toen.........HELEMAAL NIKS MEER. Heel vreemd........Ik heb de verloskundige gebeld en overlegd en ben op controle geweest in de ochtend. Ze vertelde dat het voorweeen konden zijn. Maar ze waren al zo pijnlijk af en toe dat ik echt dacht dat de bevalling begonnen was. Ik ben de hele dag al brak en gaar en nu maar afwachten dan wat er gebeurd. Ik ben wel de slijmprop verloren vanochtend. Zijn er anderen die dit herkennen van hun bevalling en wanneer is de bevalling dan echt begonnen. Ik had zo gehoopt om mijn kindje al te hebben...
Helaas kan ik met je mee praten, dit heb ik al 2 weken lang. Ik had de verloskundige gebeld vanmorgen om te vragen of ze anders al zou willen strippen. Ze vertelde mij dat het voor een 2de kindje heeeeel normaal is dat het zo lang rommelt. Weet niet of het voor jou ook je 2de kindje is ? Ze gaat bij mij morgen in iedergeval kijken of er eventueel gestript KAN worden.
Oh wat herkenbaar. Ik heb vannacht precies hetzelfde gehad (ook 2e kindje) Vanaf gisterenavond begon het al, heel de nacht wakker gelegen van de weeen tot ong. half 5 vanmorgen, slijm en bloed verloren, en vanaf vanmorgen vroeg is het dus helemaal over. Nog wel soms wat zeurderige buikpijn, maar verder niks... Ben 39.4 vandaag.
Ik heb dit al vanaf 36,5 week! En nu hou ik het niet meer vol en heb de verloskundige gebeld.. Mag er vanmiddag heen om te kijken wat er geholpen kan worden. Heb wel al 2 weken lang 1cm ontsluiting en weke baarmoedermond, dus hopelijk kan er gestript worden.. Ben die weeën zó zat! Kan niks meer, bah...
Alledrie de dames zijn ook ineens erg rustig, hopelijk hebben ze hun kindje ondertussen allemaal in hun wiegje liggen..
hihihi ik loop nog rond hoor ze heeft zaterdag geprobeerd te strippen omdat die voorweeen zo heftig bleven, maar helaas is dat niet gelukt.