Ja dat klopt in ons geval wel, mijn vriend is geen fan van de naam haha dus ik kijk nog even verder. Vond het zelf ook een mooie naam
Onze dochter is ook een halfbloedje daarbij vinden wij geen hollandse naam passen. Dat is toch wat anders dan een tokkie met gouden oorbellen. Thanks voor je reactie!
Ik hou wel van zulk soort namen! Ik vind het heel lief en schattig klinken. Ik vind het helemaal niet tokkie, maar gewoon bijzonder/exotisch. Inderdaad doet het me wel denken aan een getint kindje, maar dat is bij jullie ook het geval!
Deze naam vind ik ook niets. Vind Aylin wel mooi. In categorie waar je naar zoekt is Meliya dan misschien wat?
Een tante van ons heeft bijna dezelfde naam als Meliya en we hebben ook al een nichtje Jaylin dus dat lijkt teveel. Dat krijg je met een grote familie .
Ja precies, dat vind ik ook meer passen dan. Cataleya (net als in de film, wat ook een bloemennaam is, al schrijf je die officieel net wat anders) vind ik ook leuk.
Ik vind het een mooie naam, maar je krijgt ook wel enorm mooie suggesties verder! Ik vind dat soort namen supermooi, maar inderdaad wel voor een halfbloedje. Eigenlijk raar, maar het voelt wel zo
Vind het een beetje Afrikaanse koninginnennaam. Zie een statige vrouw voor me met zo'n mooie kleurrijke jurk.
Leuke naam! Ik kan mijn getinte kind ook geen Kees noemen. Ziet er ook niet uit. Meteen tokkie is weer zo overtrokken. Ja misschien bij een blank kind. Dan staat zo een naam ook niet.