misschien een overbelasting van het één of ander? Je knie ofzo? Dat je het van de fysio rustig op moet bouwen? Tegen de tijd dat je dan weer wedstrijden mag gaan spelen vanwege je 'blessure', kan je vertellen dat je zwanger bent. Of iets van een ontstoken pees ofzo?
Heb het in elk geval al wel vast aan mijn trainer verteld, hij reageerde erg leuk moet ik zeggen! We gaan samen even nadenken over wat ik kan zeggen waarom ik geen wedstrijde voetbal, maar wel train... Kraak*kraak* Moeilijk hoor! We hebben ook altijd 1 x per jaar een evenement hier in het dorp. waarbij er 2 weekenden achter elkaar de vrijdag en de zaterdag feest is... Dat gaat ook leuk worden om smoesjes te verzinnnen.. Vind het echt heel moeilijk, denk dat ik maar geen 1 keer naar het dorp toe ga... Weet het ook niet!
Wat dacht je van een heel stevige antibiotica kuur waarbij je het toch een beetje rustig aan moet doen om het allemaal goed te laten werken (er is bijvoorbeeld iets met je darmen ofzo). Bij een training kun je het zelf allemaal een beetje regelen terwijl in het heetst van de strijd bij een wedstrijd... tja, je wilt je toch de volle 100% geven hè? Heb je gelijk ook een excuus om niet te drinken.... Na 12 weken wel even je excuses aanbieden voor al dat liegen hè?
Ik ben benieuwd hoelang je het trainen volhoudt Ik was met 7 weken zo moe, dat ik niks meer heb gedaan tot 16 weken ongeveer Nu ben ik weer langzaam aan aan het beginnen.
Marijke, is goed dat je dat zegt.. Ik begin het inderdaad nu al zwaar te vinden, en vraag me af of ik nog wel door moet gaan. Wou dat ik het al gewoon kon vertellen, dan was ik van alles af en stopte ik ook gewoon denk ik. Maar nu kan dat weer niet