Voetbal enzo

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Huismuisie, 8 nov 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.467
    8.617
    113
    Vrouw
    Als het andersom was geweest, was het wel om de moslims te doen? Volgens mij ligt dat hier heel gevoelig namelijk, maar als het om Israël gaat, heeft het jodendom er niks mee te maken natuurlijk.

Syane en Paardenbloem vinden dit leuk.
  2. Paardenbloem

Paardenbloem Bekend lid

31 mei 2022
    762
    1.234
    93
    Vrouw
    Zo zie ik het wel.
    Volgens mij is de mening van iemand anders samenvatten om te vragen of je het goed begrepen hebt een vrij gebruikelijke manier van discussiëren. Dan kan de ander dit bevestigen dan wel ontkrachten.
    Maar aangezien je verder niet op de inhoud ingaat en ook niet echt bereid bent om kritisch naar jezelf en je mening te kijken, heeft dit verder weinig zin denk ik.

Syane en Neuzeke vinden dit leuk.
  3. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.717
    113
    Nogmaals, in de gevallen waar dit echt zo gebeurd is, moet dat zeker aangepakt worden. Maar zo'n motief gewoon aannemen, het verwarren van anti-genocide en antisemitisme, zoals zo vaak gebeurt, dat is heel kwalijk en schadelijk.

columbella, citroenrasp en Trirani vinden dit leuk.
  4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.717
    113
    #64 MadeInUSA, 8 nov 2024
    Laatst bewerkt: 8 nov 2024
    Ik ga zeer uitgebreid op de inhoud in. Waar heb je het toch weer over? En er was geen sprake van samenvatting, want de statements gingen helemaal niet over wat ik zei, maar van een beschuldigende verdraaiing of zijsprong. Als jij het verschil niet ziet, zeg dan niet dat ik het niet snap. In de rhetorica is dit een stropopredenering, een drogreden.

Maar wat mij betreft kunnen we weer uit de metacommunicatie en terug naar het onderwerp.

columbella vindt dit leuk.
  5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Ik vind het gewoon heel kwalijk dat veel incidenten richting Israelis/joden goedgepraat worden met het excuus 'anti genocide'. Het is allemaal met elkaar verweven.

Maslov, Huismuisie, Shalom en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.717
    113
    En ik vind het heel kwalijk dat "antisemitisme" er te pas en te onpas in geslingerd wordt om de ander monddood te maken, want daar komt het maar al te vaak op neer.
    En het steekt des te meer dat over andere bevolkingsgroepen en religies alle mogelijke drek ongestraft uitgestort kan worden, en dat dit zelfs in de politiek zeer fanatiek gebeurt.
    Ik zeg niet dat jij dit doet, maar hier op het forum komt ook zeer regelmatig wat voorbij, wat (terecht) niemand zou pikken als het over Joden gezegd zou worden, maar in andere gevallen blijkbaar moet kunnen. Voor mij is elke vorm van hate speech en hate crime even verwerpelijk.

Vergeten, Nefkens81, Maslov en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Ik sluit mij hierbij aan. Daarom doe ik dit onderwerp op slot.

Syane, Clairemin, reckless en 7 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina