Mijn dochter ruik je wel na een uur sporten. Ondanks dat hoop ik toch echt dat ze vrije keuze heeft in waar ze doucht… Als ze niet wil douchen direct na een wedstrijd en een ouder er problemen mee heeft zwetende kinderen in zijn/haar auto te hebben, dan rijd ik zelf wel. Ook als dat twee uur heen en twee uur terug zou zijn. En dan doucht ze lekker thuis. (y) Ze zit net op hockey btw, dus wellicht hebben we geluk en werkt het daar echt zo.
Hier idem Niemand van de kinderen doet dat Hier word er lekker thuis gedoucht Vind het zelfs nogal vreemd om het te verplichten op de club
Prima hoor dat je dat constateert Gelukkig weet ik wel beter. Ik denk dat TS inmiddels voldoende weet over kleding en de verschillen tussen clubs. Zoveel mensen, zoveel wensen. De beste tip is het dus even navragen bij de trainer of even aankijken want overal gaat het anders.
Mijn zoontje wil ook op voetbal. Waar kun je het beste voetbalschoenen kopen? Hij heeft best brede voeten, en alle voetbalschoenen lijken zo smal.
Adidas en nike tiempo vallen wat breder volgens mij. Als hij net begint zou ik bij de decathlon of scapino oid gaan kijken. Zou er dan nog niet teveel aan uitgeven.
Zoon heeft zijn eerste voetbalschoentjes van decathlon (eigen merk Kipsta). Ze hebben een elastieken vetertje dat je met klittenband vastzet. Geen gedoe met losse veters dus. Zijn beschermers en een deel van zijn trainingskleding komen er ook vandaan.
Mijn zoon heeft ook brede voeten en nike tiempo is de beste tip ooit voor hem geweest. Hele fijne schoenen en hoeven niet duur te zijn. Decathlon valt heel small was hier weggegooid geld, twee keer aan gehad. Scapino voetbalschoenen vielen na twee maanden letterlijk uit elkaar. Dus mijn tip gewoon gelijk een goede paar aanschaffen ipv gedoe met goedkope merken.
Bij ons was het vanaf de F-jes (nu JO-7?) Verplicht. Daarvoor bij de mini's en kabouters mocht het thuis.
Inderdaad even regelement lezen. Bij zoon zijn club mocht de selectie in eigen kleding trainen. Mocht niet eens in clubkleding. Later kwam er van de sponsor trainingskleding (clubtenues net wat anders qua sponsor bedrukking en kleur shirt/broek contra van het wedstrijd tenue) . Wel werd verwacht dat je voor en na de wedstrijd het trainingspak van de club aan had maar die mocht je absoluut niet aan op trainingsdagen omdat je het koud vond ofzo.
Maar als decathlon bij een ander kind nou toevallig wél goed valt, is het prima natuurlijk. Gewoon uitproberen. Mijn zoon draagt ze graag.
De vraag was welke schoenen bij brede voeten. Dat is decathlon dus niet. Verder ben ik wel een fan van hoor, niks op tegen of zo.