heb vanmorgen nu al 2 keer gehad dat na het zitten op de bank, ik niet meer kan opstaan van de kramp in me kuiten, zodra ik opsta krijg ik kramp, en doorzetten, zoals bij normale kramp, helpt niet, moet echt zitten en langzaam met tenen beetje bewegen ( die dan ook beetje tintelen ervan). nu is het zo dat ik niet met benen goed bij de grond kan en dus met de laptop vaak op me tenen "sta" terwijl ik zit ( snappie ) mensen ervaring met welke voeding dit beetje kan verhelpen? want wil toch normaal kunnen opstaan en weglopen, niet als een 100 jarige eerst opwarmen
haha ja idd magnesium kan ik google. voor de rest google ik niet meer zo snel op zwangerschaps klachten, vraag liever ervaring, je leest dan vaak de gekste dingen maar ga ff google op magnesium. thx
Ja, als je zwanger bent, kun je beter niet alles googlen Maar dit was meer een stukje luiheid van mezelf. Vervelend he, die krampen, ik heb ze soms ook, maar dan meer 's ochtends bij uitrekken in bet.
oei das lastig! Ik heb ook veel krampen vooral in de nacht maar niet zo erg als jij het beschrijft. Ik had altijd gehoord dat vitamine C tabletten zouden helpen maar lees hier magnesium dus misschien gewoon beide naar binnen werken in de hoop dat het stopt?
ja 1 van die heb ik al alsgoed is, ben ik toen na innemen meteen van over me nek gegaan, maar miss toch weer beginnen ja, gelukkig dat ik veel donkerbruin brood eet happyglow: ik had het zo erg ook nog niet, idd alleen in bed, maar dan helpt even staan en weg is het...nu moest ik vanmorgen als een 100 jarige door huis gaan en uiteindelijk ging wel weg haha...... google, nee pf als je intypt tintelende voeten heb je meteen de meest ergtse ziektes die je niet wil weten
Ach, bed met een d natuurlijk. Tsjonge, mijn hersens willen echt niet meer. (Saffira is mooie naam trouwens voor een dochter )
Ik heb hier inderdaad ook een tijd last van gehad. Wat bij mij met slapen goed hielp was een kussen onder m'n voeten (onder het matras zeg maar, dat je voeten iets hoger liggen). Verder heb ik van de vk magnesium mee gekregen om te proberen maar uiteindelijk hielp het kussen al zo goed dat ik het magnesium niet meer geprobeerd heb. Succes!
Bij de apotheek kun je magnesium tabletten vrij krijgen. Innemen met een groot glas water. Helpt hier perfect! Overleg altijd even met de apotheker of magensium niet een wisselwerking met een eventueel ander medicijn dat je gebruikt heeft. Hopelijk ben je er snel vanaf! Kan zooooo gruwelijk pijn doen! Vooral grote teen in kramphouding vind ik echt zo vreselijk.