Ik had dus net een ienimienie drupje op mijn t-shirt zitten, precies op de plek van mijn tepel.. kan toch niet nu al wat melk zijn? Eef was wel aan het huilen (na een bank spring ongeval).. ga daar nu toch al niet op reageren.. kan ook vienetta zijn, hou nog slag om de arm..
Geen idee, tot nu toe nog niks gespot maar ik had vandaag wel weer heel subtiel een soort 'toeschiet-gevoel'. Dus ik verwacht dat het niet al te lang meer duurt. Bij mn eerste zwangerschap kwam dat volgens mij ook zo rond de 20 weken, dus het zou best kunnen hoor!
Ach, daar zijn borstcompressen voor toch? Ben daar inmiddels wel aan gewend hoor En misschien is het anders een idee om gewoon bh's met zo'n laagje te dragen? Daar komt het niet zomaar doorheen...gooi je m gewoon extra vaak in de was
Hier ook nog niks! Bij de jongens had ik het al met 16 weken! Zo erg toen dat ik die 'pads' wel 15x per dag moest verwisselen! Nu dus niks, ben helemaal blij!
Ik had het nu ook vanaf een week of 20, maar niet als reactie ergens op ofzo. Meer als ik er in knijp, dat er wat uit komt. Ach, idd, ik vind het ook wel speciaal en heb zin om weer te voeden!
Ik lek niet maar als ik erin knijp komt er wel wat uit en ze voelen sinds een week of 2 ook veel voller dan eerst. Maar ik heb wel tot de 8e week van deze zwangerschap doorgevoed, weet niet of dat verschil maakt.