Hallo Met 32 weken woog onze kleine 2550 gram. We zouden daarmee een weekje voor op groei lopen. De rest van de echo wees dit ook uit. (beentjes, buik enz lopen allemaal een weekje voor) Wie herkent dit en hoe groot/zwaar was jullie kleine met de bevalling? Weet dat het koffiedik kijken is en iedere zwangerschap anders is maar ben toch benieuwd! Groetjes
Gedurende de zwangerschap dan weer eens voor dan weer eens achter dan precies op termijn. Met 34 weken 1 week voor, en ze was met 40+5 gewoon 3480 gram maar wel 54 cm niet compleet uitgestrekt! Ventje was altijd gewoon gewoon gewoon....nooit voor of achter, en 3 kg bij geboorte met 37+5 en 48cm dus een kleintje tegenover meisje
Zoon 1 liep bijna 7 weken voor in groei en is geboren met 36 wekwn woog 10 pond en was 63 cm. zoon 2 lag 5 weken voor. geboren met 36,2 weken en woog maar 4220 gr en 53 cm. dochter lag 4 weken voor en was maar 3900 gr en 53 cm geboren met 37,2 weken. nu zwanger van uk nummer 4 en die ligt nu 3,5 week voor in grpei. in december weet ik hoeveel ze bij de geboorte weegt
Dat logt eraan wanneer t geboren wordt.. kun je dus niks van zeggen. Gewichtschatting heeft zowieso een marge van 500gram omhoog en omlaag
Dochter liep 2 weken voor op groei en woog 9 pond/4500gr en 53 cm. Deze loopt ook weer voor, dinsdag weer een groeiecho..ben benieuwd!
Mijn dochter liep precies een week voor in groei. Woog 3640 gram en 46 cm bij een zwangerschap van 38,6.
Mijn zoontje liep ook voor in groei, weet niet meer precies hoeveel week maar is met 39w geboren, iets meer dan 8pond en 54cm.
Mijn zoontje liep 3 weken voor op groei bij een echo met 32 en 34 weken. Geboren met 39.3 en hij was 3540 gram en 50 cm dus het klopte niet echt.
Zoon liep 1 week voor en werd geboren bij 38.6 en woog 3700 en was 52 cm. Gelukkig dus dat ik niet tot 42 weken heb hoeven te lopen 😉
onze jongste werd ook een week voor op groei geschat en is bij 40 weken precies met een keizersnede gehaald (was niet ingedaald en dus groot geschat) hij was 4280 gram dus gelukkig niet nog een week of 2 langer door hoeven lopen..... nu weer een groot geschat kindje.. ( bij 35 week al 3000 gram) op eigen verzoek elke week controle en ik krijg een keizersnede eind september mits dit kindje wel gaat indalen en ik ontsluiting heb...dan willen ze inleiden.... jij nog groei echo gehad????
4 weken terug kreeg ik te horen dat de baby twee weken voorliep qua groei. 2 weken terug was hij op schema. Vorige week zei de vk dat het een kleintje was. Ben benieuwd wat ik morgen te horen krijg Was overigens steeds een andere vk
Ik vind het raar dat ze hebben gezegd dat hij 1 week voorloopt. Mijn zoontje woog op 32 weken 2600gram en liep daarmee 5 weken voor op groei. Woog op 39 weken 4315gram/53cm