Wie is er nog meer af aan het tellen naar zwangerschapsverlof? Ik kan echt niet wachten, mijn werk is opzich wel leuk en de collega's ook.. maar de directie en het management.. lang verhaal.. het komt erop neer dat ze veel van de werknemers verwachten, maar helemaal niets terug doen. Ik kan er een boek over schrijven.. maar dat terzijde.. We waren met 3 zwangere collega's en tusse iedere zwangere zat precies 7 weken. Afgelopen dinsdag is de eerste bevallen.. over 2 weken gaat de volgende met verlof, toevallig zijn dit ook twee goede vriendinnen van mij waar ik vooral in de pauzes veel mee op trek.. Dadelijk zal de tijd een stuk langzamer gaan, dus mijn idee om elkaar hier een beetje erdoorheen te slepen Ik hoef nog maar 9 weken en 3 dagen (met vandaag erbij) te werken! Mijn zwangerschap is echt een droomzwangerschap; heb nergens last van en tot nu toe kan ik (op het buikslapen na ) nog alles! Mijn verlof gaat officieel pas 02 december in, maar ik heb nog dik 1,5 week van te voren vakantie. zijn er nog meer meiden die af aan het tellen zijn voordat ze met verlof kunnen?
Wel aan het aftellen, maar vooral omdat ik voor die tijd nog een belangrijke klus wil afmaken, waar ik al een paar jaar mee bezig ben. Kan niet overgenomen worden door iemand anders (ook een lang verhaal), en ik heb niet zo'n zin om na mijn verlof nog meer te doen dan het broodnodige. Kortom: mijn verlof is mijn deadline en dat aftellen voelt voor mij juist niet als iets dat langzaam gaat, maar loeisnel. Ik ga er in principe eind januari pas uit dus ik heb nog even. Maar het blijft een raar idee omdat ik nog helemaal niet zo'n buik heb, en ik me er nog niets bij kan voorstellen dat ze eind februari gewoon 'klaar' is om geboren te worden. Maar: ik tel met je mee...
Ik ben ook al aan het aftellen hoor. Ik ben 29 december uitgerekend en zou officieel 18 november met verlof gaan (valt op zondag, 6 weken van te voren). Ik neem iig de 2 weken daarvoor ook al vrij en dan moet ik nu nog 7 weken werken, en het kan me niet snel genoeg gaan. Dus ik tel hard met je mee
Ik ook al hoor! Heb eerst 2 weken kerstvakantie in december (ben juf op een basisschool), en daar achteraan meteen verlof, dus al lekker 7 weken voor de bevalling thuis! Maar goed, ik moet dus nog wel even. Hoop dat de weken snel voorbij gaan!
Hier nog 12 weken werken, maar stiekem al echt aan het aftellen hoor. Joepie! Kan niet wachten tot ik lekker rust mag nemen.
Nog 4 weekjes werken... Langzaamaan weer een stuk vermoeider aan het raken, dus ik zie er echt naar uit!
Ik tel ook af. Nog 8weken werken en dan is het zover. Ben 10 december uitgerekend maar wordt eind november ingeleid. Ik werrkc tot en met week 36 door en plak er een maand vakantie achteraan. Dus werk eigenlijk tot 2weken voor de bevalling door
Hier ook aan t aftellen .. 8 weekjes te gaan tot uitgerkende datum. Zit al sinds 18 weken thuis maar anders zou over 2 weekjes mn verlof Beginnen
Ik ben ook aan het aftellen.... volgende week 4 dagen werken en dan mag ik eindelijk met verlof. Na zwangerschapsverlof ook nog 3 weken vrij achteraan geplakt, dus mag begin februari weer beginnen. En nog 7 weken en 2 dagen tot de kleine er is . Langer dan 40 weken gaat het niet duren, wordt dan namelijk ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes. Word voor het eerst mama, spannend allemaal.
Ik zat dit topic te lezen en toen dacht ik toch maar even kijken hoe lang ik nog moet. Het zijn er nog maar 9. Tussendoor zit er nog een herfstvakantie. Dat gaat nu toch wel snel! Ik stop als alles goed gaat 4 weken van te voren. De tijd zal snel genoeg gaan denk ik!
@hier ook begonnen met aftellen nog maar 8 weekjes werken en dan genieten geblazen Kijk er erg naar uit om lekker nog even tijd voor mijzelf te hebben...15 nov is mijn laatste werkdag, heeeerlijk!! Geniet allemaal van het aftellen en zometeen van jullie verlof
Hier ook aan het aftellen , vind het nu ook best zwaar worden... Nu nog 3 weken en 2 dagen werken! Ik ga ong. 5,5 week van te voren met verlof. Kan mij niet snel genoeg gaan. Sterkte allemaal komende tijd!
wat leuk dat er zo veel dames al af aan het tellen zijn Normaal gesproken werkt iedereen van 9 tot half 6 (ik moet bijna een uur rijden voor ik op het werk ben en dan nog eens bijna een uur naar huis). Sinds een paar weken mag ik op de maandag van 8 tot half 5 werken en als mijn collega'tje met verlof gaat, kan ik ook op de dinsdag en de woensdag van 8 tot half 5 werken! Lijkt me echt heerlijk! Ben ik tenminste 3 van de 5 dagen optijd thuis! Er mag maar 1 iemand bij ons op kantoor om 8 uur beginnen. Daar ben ik zo blij mee en wilde dit even met jullie delen. Hierdoor zie ik iets minder tegen de laatste weken op Wow mijn kleintje is nu heel erg druk! is volgens mij een feestje aan het bouwen hahaha vind het zo'n heerlijk gevoel! Weten jullie al wat jullie allemaal gaan doen in je verlof? Niet dat ik bang ben dat ik me ga vervelen of zo..
Boeken lezen! Koken. Films kijken. Veel bij m'n vader langs, die met pensioen is. En zolang het gaat op bezoek bij vriendinnen die ver weg wonen (en dat doen ze bijna allemaal). Veel mensen snappen dat niet goed, maar het lijkt mij heerlijk om gewoon effe lekker te gaan lunchen voor de laatste keer dat het voorlopig kan zonder gedoe of geregel. Klinkt goed!
Oh ja, jezelf bezighouden is niet zo moeilijk in die periode vind ik. Lekker bij mensen op bezoek (zolang als dat gaat) die je niet vaak ziet. Rommelen in het babykamertje voor de zoveelste keer. Het hele huis ondersteboven halen wegens nesteldrang, dit had ik bij mn zoon heel erg op de gekste tijden. Lekker lezen, tv kijken, leuke dingen doen met mn zoon (we hebben een pas waarmee we een jaar lang onbeperkt allerlei attracties in zeeland kunnen bezoeken) en natuurlijk ook nog heerlijk genieten van de rust.
Ik ben ook aan het aftellen. Nog 4 weekjes. Ik had officieel 15 november mijn laatste werkdag gehad. Ik ben 26 december uitgerekend. Ik heb er een maand vakantie voor geplakt en ga nu met 15 oktober met verlof. Werk wordt me gewoon te zwaar (de zorg) en ik wil geen risico's nemen.
Wat lekker zo lang verlof/vakantie! Ik zal mij ook zeker niet gaan vervelen. Lekker thuis rommelen, voorbereiden, huis schoonmaken, lezen... ben ook veel aan het handwerken voor de kleine. Heb er al helemaal zin in!
Lijkt me ook heerlijk om zo lang verlof te hebben! Maar als je in de zorg werkt of ander zwaar(der) werk doet kan ik me voorstellen dat je er eerder aan toe bent. Ik doe geen zwaar werk, maar heb totaal geen zin meer om te werken. Het is best rustig en dan heb je op een gegeven moment geen zin meer omdat je je verveelt. Tussendoor kijk ik op ZP en doe ik wat ideeen op voor het kamertje. Ons kleintje is normaal heel erg rustig, maar vandaag heerlijk druk! Daar kan ik zo van genieten! Als ik straks verlof heb ga ik heerlijk series kijken, haken, lekker lunchen, met mijn collega'tje thee drinken die dan net bevallen is misschien s ochtends een uurtje naar de sportschool op de crosstrainer of loopband... En EINDELIJK ons fotoboek van de vakantie van vorig jaar maken...