Zijn er nog hoor https://www.aliexpress.com/item/Best-Quality-2016-feyenoord-shirt-Best-quality-shirt-Best-Quality-2016-2017-feyenoord-casual-shirt-free/32806006239.html?shortkey=m6VbYN7b&addresstype=600 Het is bij Aliexpress altijd even een kwestie van zoeken en geduld hebben. Die winkeltjes laten dit soort dingen vaan 24 uur staan en verwijderen dan de artikelen en hun winkel. Dat doen ze omdat ze het officieel niet mogen verkopen @Tuc: Hij is super gaaf! Zo op het eerste gezicht niet van de echte te onderscheiden
Ohhh kon niks vinden. Zocht met term Feyenoord, zal daar wel fout gegaan zijn.. Maar vreselijk hoge verzendkosten.. schrik er een beetje van..
Die verzendkosten zullen wel een foutje zijn? Anders kan je net zo goed het origineel kopen. Sterker nog als ik nu in de fanshop kijk van onze (engelse) voetbalclub ben ik zelfs goedkoper uit... 😂
Hij was ook zooooo blij. Met zn naam achterop en sindskort kent hij wat letters en herkent zn naam. Dus dat vond tie helemaal gaaf.
Hier als echte Feyenoord fan kopen wij de tenues altijd origineel en direct zodra ze uitkomen maar voor andere clubs maakt het mij geen reet uit en denk ik dat ik ook op Alie ga speuren want mijn zoon woont er bijna in als het zomer is. 😉 Elke dag een ander tenue het liefst. Wat zijn de zoektermen die jullie doen?
Zonde van je geld tuc... ze worden toch geen kampioen! 😂😂😂 Geintje! Maar inderdaad kijken bij item discription per verkoper verschillen de maten. Meten is bij Ali weten!
Er zit momenteel een fout in het systeem van Aliexpress waardoor er vaak hoge verzendkosten worden gerekend. Ik weet uit ervaring dat als je de verkoper een berichtje stuurt en vraagt of ze het willen aanpassen dat ze dit dan wel doen.
Volgens mij zij die pakjes er ook af ivm rechten: het is natuurlijk hartstikke nep... Wij hebben vorig jaar een flinke voorraad aangeschaft, maar nu zijn ze idd niet meer te vinden... Denk dat door de groei van Ali de verkopers beter in de gaten worden gehouden en sneller een tik op hun vingers krijgen bij namaak....