Wie heeft er een goed en goedkoop adres voor een canvas af te drukken? Er zijn er vele op internet te vinden, maar je moet maar net die gene hebben die nu een aanbieding heeft! Heb jij een goede aanbieding of een site die echt super canvassen maakt?
Persoonlijk ben ik erg tevrede over herinneringoplinnen.nl geen verzendkosten binnen ned en belgie En de prijs is ook niet extreem. succes!
http://landings.photobox.nl/nl_aff_jan2012_can/?channel=3429&whereheard=NL%20free%20canvas&cid=tdnlcanvas&kaClkId=120125222246261966&tduid=fb325d45e4ca49697a8c2c9524cbbd10 Op deze site kun je voor alleen de verzendkosten een canvas bestellen (de kleinste) of voor een korting van 19,95. Kan je nog niet vertellen hoe het er uit ziet aangezien ik hem heb besteld, maar nog niet binnen heb. Ik heb nu een canvas besteld met de maten: 40X30 CM en betaal daar inclusief verzendkosten 25,95 euro. Niet slecht lijk mij!
www.webprint.nl ik krijg dagelijks middels de nieuwsbrief leuke en aantrekkelijke aanbiedingen, ook vergrotingen zijn erg antrekkelijk geprijst ! ik wilde een uitvergroting van onze huwelijk van 70 *50 en was maar zo 80 euro bij de fotograaf, bij hun heb ik er slechts 12 euro voor betaald, posterformaat. mooie kwaliteit
Bedankt voor de goede reacties! Ik heb me ingeschreven bij photobox. Verder is er nu ook bij snapfish een 50% aanbieding die ook okay is. Maar van beide kan ik nog niets over de kwaliteit zeggen..
Ik heb eentje van Herinnerinoplinnen.nl (1.20X90) En zeer snelle service! Heb 2 kleintjes van 30X40 en die zijn van picturefactory.nl En daar ook geen problemen mee gehad. Maar als ik weer een foto op canvas wil laten drukken, ga ikweer voor Herinnerinoplinnen.nl
Ik ben ook erg weg van herinnering op linnen. Onlangs 3 mooie doeken besteld. Even googlen op kortingscodes dan vind je er vast een
Hier canvascompany. Ik vind de prijzen ook best schappelijk; Foto op canvas van CanvasCompany, de maten & prijzen - CanvasCompany.nl
heb laatst ook lopen zoeken en deze was veruit voormij het goedkoopst en ze zijn erg mooi https://www.canvasdeal.nl/nl/account/orders.html
je hebt nu op marktplaats een aanbieding voor een canvas. 30 x 40 voor 9,95. en de verzendkosten zijn 7,74 dus ook niet zo duur! deze aanbieding is van webprint! Heb daar laatst ook eem collage op canvas besteld en ben er zeer tevreden over!