Gezocht: plastic speelkleed

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Druif78, 12 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik zoek voor mn rollende kleintje een zacht speelkleed waarop hij kan spelen. Liefst een groter formaat dan een boxkleed want hier rolt hij zo af.
    Het zou fijn zijn als het van een afneembaar materiaal was, zoals schuimrubber/ nylon/ plastic etc. zodat ik m met een doekje kan afnemen ipv steeds in de wasmachine en ook zodat ik m makkelijk buiten kan gebruiken.
    Ook zijn tips welkom van bv internetsites waar ik zo'n kleed nieuw kan bestellen, liefst niet TE prijzig! Zo vind ik die speelmatten van kidzimpulz helemaal gaaf maar TE duur....

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.814
    4.194
    113
    Wij hebben er 1 van de hema. Ik geloof iets van 20/25 euro

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Hoi,
    wij hebben van die foam "puzzel stukjes" voor op de vloer. Is ideaal. Kun je gewoon met een natte doek even afnemen en je kunt zelf weten hoe groot je de mat maakt.
    Ik heb ze zowel bij intertoys als de bart smit gezien maar kan ze zo snel niet vinden op die websites.
    Ik heb er daarom even een link naar MP neergezet. Dan zie je in ieder geval wat ik bedoel.
    Ze zijn ook niet duur als je ze nieuw koopt!!

Marktplaats.nl > foam vloerpuzzel - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Overig

4. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Is deze van plastic? En wat is het formaat?

5. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Hee, dat is inderdaad lekker praktisch! Ligt het niet te hard voor de kleine? ik ga even verder neuzen op MP!

6. Kity

Kity Actief lid

9 mrt 2007
    325
    0
    0
    Wij hebben ook die puzzeltegels, gebruiken het ook buiten, eventueel kun je er een handdoek op leggen, maar als je kleine rolt, dan zul je daar niet echt veel aan hebben denk ik...

7. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik heb even op de site van de hema gekeken maar hier zie ik alleen stoffen boxkleden?
    Is het lang geleden dat je zo'n kleed daar hebt gekocht?

8. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    ik vind de tegels niet echt te hard voor de kleine.
    En ze zijn ook ideaal voor buiten ja. Kan de kleine ook buiten rollen / zitten zonder te vallen op harde tegels.

Deel Deze Pagina