voetbalverslaggever

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by mamabeer, Jun 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Ik stoor me er ook aan, maar aan de andere kant snap ik het ook wel.. Lul jij maar een een anderhalf uur vol als er een groepje mannen achter een bal aanrennen!
    en je moet het ook nog een beetje grappig en spannend houden, anders vinden mensen het niets aan..

Maar hij maakt inderdaad wel veel domme fouten!
    Tegen Japan ergerde ik me bijvoorbeeld heel erg aan het feit dat hij zei dat er een penalty tegen Nederland zou zijn, maar dat was helemaal niet zo :p iedereen helemaal in de stress, ghehe

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ja maar daar leer je toch voor!!
    Zoals Jack van Gelder, die gaf echt prachtig commentaar!

Ik mis een beetje informatie..
    Hij lult de meest vreemde sprookjes aan elkaar vast, maar waarom niet wat over de spelers vertellen?
    Als je bv formule 1 kijkt, Olaf Mol die praat gewoon over de persoon, wat de geschiedenis is. Etc.

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Maar ik irriteer me ook aan Bert van Marwijk.
    Die lacht nooooit?
    Elke keer bij een doelpunt denk ik: LACH NOU!!!!!

En ik had gisteren echt medelijden met Huntelaar!
    Iedereen rende naar Robben toe en Huntelaar zat in zn eentje op zn knieen in het gras!:$ Aahhh

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    bij het spel fifa heb je ook die gast op de achtergrond...gelukkig zet mijn man altijd het engelse commentaar op:D

5. Dana

Dana Niet meer actief

ja dat vond ik ook heel zielig voor Huntelaar, begreep ik ook niks van.

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ja sneu he! :(
    Maak je een mooi doelpunt, zit je daar in je eentje!

7. Luannie

Luannie Fanatiek lid

Nov 1, 2009
    1,241
    1
    0
    NULL
    haha dat viel mij ook al op :( gossie!!!

8. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

Jan 9, 2008
    537
    0
    0
    Als je Jack van Gelder hoort op de radio, daar zit tenminste wat pit in en hij gaat helemaal uit zijn dak als er gescoord wordt! alleen is het jammer dat er zo'n tijdsverschil in zit met de tv, anders had zet ik toch liever het geluid van de radio bij de tv aan.

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Dat van Huntelaar vond ik ook zooooooooooooooo zielig!
    Hij glijdt op z'n knieën in het gras, kijkt achterom, staan ze allemaal Robben te omhelsen...aaaah, dacht ik...kom maar bij mij!!!

En ik vind Jack van Gelder ook helemaal top. Hadden vroeger van die bandjes van EK '88...heerlijk om dat terug te luisteren, helemaal gek werd ie!

Liefs

10. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Wat een damesgepraat hier, hahaha

Maar idd Frank Snoeks is zeer irritant. Bij de wedstrijd tegen Denemarken had ie (of was dat een andere commentator?) het ook steeds over de 'trucjes' van Elia... zucht...

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Nou ik had echt precies hetzelfde!!!
    Heb niks met Huntelaar verder, maar dit vond ik echt belachelijk!

12. Revolucia

Revolucia Actief lid

Apr 10, 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Precies de reden waarom ik bij wedstrijden van Feijenoord altijd het geluid van de tv uit zet en radio Rijnmond erbij pak... Hans van Vliet geeft geweldig (cynisch) commentaar, en is natuurlijk ab-so-luut niet partijdig hahahaha

Hier nog een leuke quote uit de wedstrijd tegen Denemarken (dat was ook een vreselijk saai vehikel, maar zo diep hoef je toch niet te zinken...) : "Het Deens is een moeilijke taal, maar de Denen beheersen hem" :( Zou het echt???????

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

dat klinkt wel als jack van gelder :D moet je hem horen wanneer er een doelpunt valt haha

ik vind die commentator (frank snoeks) ook een vreselijke man qua stem, gewoon een enge stem :)

er is er 1tje, ik weet even geen naam, maar die heeft precies dezelfde stem als de oom van mijn vriend :D
    mijn vriend hoort het zelf niet, maarja buitenstaanders merken sommige dingen sneller op!

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

Frank de Boer heeft daar ook een handje van, kan maar een klein glimlachje vanaf.

15. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,037
    1,859
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind die rare uitspraken altijd wel leuk!
    Maar het allerliefst luister ik naar radio 1 tijdens voetbal.

Share This Page