tja mn vriendje staat in het doel is keeper en ach ja ik ga natuurlijk al mijn vrije zaterdagen mee naard e wedstrijden om trots hem aan te moedigen langs de zijlijn met zijn hond! (mascotte van het elftal) daarna is het een gezellige boel in de sportkantine.... donderdagavond is er trainen en blijft ie met de boys hangen en zie ik hem rond de klok van middernacht weer eens binnen druipen hahaha nee vind het helemaal niet erg heerlijk leventje al begrijpt bijv mijn moeder niet of ik dit normaal vind.... wie heeft er nog meer een voetballend vriendje?
hij is echt geen bekende hahaha was meer als lolletje bedoeld wie er nog meer vriendin van een voetbalfanaat was
hoop voor je dat je het "leuk" blijft vinden...mijn beste vriendin heeft ook zo'n voetbalfanaat...traint 2 soms 3x per week (di-do) soms vrijdags of 's zondags als er een belangrijke wedstrijd op komst is... zowieso altijd voetballen op zondag, soms ook zaterdag, 's zondags altijd blijven hangen in de kantine en dan daarna nog verderop...en zij maar thuis zitten met de kids.. mijn zoon is voetbalfanaat en traint 2x per week, en voetbalt 1x per week, maar zal em toch echt zo proberen op te voeden dat hij zijn vriendin later niet aan de "zijlijn" laat staan om te gaan voetballen... ik was blij dat mijn mans "carriëre" op de terugweg was toen ik hem leerde kennen heb een paar wedstrijden meegemaakt voor hij er definitief de brui aan gaf, en kan niet zeggen dat ik er "rouwig" om was...
Mijn man is ook een fanatieke voetballer(geen bekende) en ook een fanatieke suporter...dus hij kijkt elk sportjournaal,zondagavond is er van 19.00 tot 23.30 ofzo voetbal insite etc....ook word er elke zaterdag gevoetbald,en vaak trainen ze ook nog...Ook gaan ze naar elke thuiswedstrijd van het nederlands elftal,en in juni ofzo gaan ze naar zwitserland of oostenrijk voor de wedstrijden,want ze hebben kaartjes.....Tja ik gun hem echt zijn hobby, maar ben stiekem altijd wel blij als er iets afgelast wordt, of dat het winter of zomerstop is
Mijn vriend voetbalt ook! Hij speelt in het eerste, en is spits! Ik vind het ook altijd wel leuk om te gaan kijken enzo. Sowieso ook altijd gezellig na afloop van de wedstrijd in de kantine. Veel van zijn teamgenoten kende ik al voordat ik m'n vriend leerde kennen, en zijn ook vrienden van mij, dus dat is wel toevallig. Hij traint nu 2 of 3 x in de week, en dan nog 1 wedstrijd, dus er gaat best veel tijd in zitten. Maar zolang hij het leuk vindt, vind ik het ook wel prima!
Mijn vriend is ook een fanatieke voetballer! Heeft 15 jaar in het eerste gevoetbald en moest dit jaar terug naar het tweede vanwege een blessure..... Hij kan dit nog steeds niet zo goed accepteren helaas.... Hij traint ook 2x in de week en op zaterdag de wedstrijd. Ik ga sporadisch heen kijken omdat ik ook vaak werk op zaterdag... Vind het wel leuk dat hij er zo fanatiek mee bezig is, maar soms is hij een beetje te fanatiek! Hij kan nu niet meer zo goed meekomen door die blessure en dat zit hem heel erg dwars! 6 mei krijgen we de uitslag van de MRI en dan zullen we hopelijk horen of er iets aan te doen is.....anders vrees ik dat het nog een niveau lager word voor hem of nog erger....dat hij moet stoppen! maargoed we wachten eerst 6 mei af!
ze hebben hem gevraagd voor het eerste mar dat red hij gewoonweg niet met zijn onregelmatige diensten... we hebben duidelijke afspraken over het hangen op het voetbalveld gemaakt hoor...
Mike is ook keeper, al vanaf kleins af aan. Hij traint 1 keer in de week op donderdag en staat op zaterdag in het eerste elftal in het doel. Als het lekker weer is en ze spelen thuis wandel ik er lekker heen met Joey, maar elke week aan de zijlijn doe ik niet meer sinds onze jongen er is. Iggy, waar speelt jou vriend?
hey rox.... hij traint iedere donderdag en zaterdag voetbalt hij... hij is keeper bij de meern.... moet vaak werken op zaterdag net als hunny zelf dus ja dan gaan we niet, liefst neemt ie me zelfs mee naar de trainingen op donderdag
Mijn man voetbalt ook, en ik haat het! Waarom moeten die wedstrijden nou altijd midden op de zaterdag! We kunnen die hele dag eigenlijk niks met z'n drieën doen, omdat zoontje ook nog twee keer per dag slaapt. Voor mijn man is de zaterdag natuurlijk leuk zo, maar ik vind er weinig aan. Voordat we een kind hadden, ging ik wel eens kijken, en daarna met zijn allen bier drinken in de kantine Maar met een kind en zwanger wordt dat natuurlijk wat lastig..
Hier ook een keeper als man. Dat betekend dus ook 2x per week trainen en op zondag een wedstrijd. Het enige wat ik er vreselijk aan vind is iedere keer die tas vol met smerige voetbal kleren! Je wil niet weten hoe die kleren er soms uitzien.
anabella, wat dat betreft had ik liever dat mijn vriend in het 2e zat. dan speelde hij om 11.30 en was dan bijtijds klaar. Maar nee, meneer wil in 1 en dus spelen om 14.30... Ach over een paar jaar stopt ie lekker en dan gaan we samen naar onze jongen kijken bij de lijn
bij mijn vriend is de vrijwilliger die de was deed weg. hadden ze het in hun hoofd gehaald om elke week een ander 3 tassen was mee te laten geven... gekken zijn het! Nu is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen tenue en trainingspak, dat vind ik nog wel gaan! en idd, wat een zandboel he die kleding!
hahaha ja rox hier ook 1 keer in de zoveel tijd krijg ik die zooi van het hele elftal stinken die zooi! gatverdamme mooiste is hunny haalt nooit zijn tas zelf leeg na de training echt meuren doet het dan bah en dan boos worden dat ik die tas de schuur in flikker om te "luchten" en dat zijn broek niet schoon gewassen is he hahaha