Voetbalvrouwen! ik ben der ook 1... en JIJ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iggylover, 18 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Dat heb ik ook een tijdje gedaan, echt niet normaal om 2 á 3 tassen met vieze stinkende kleding te wassen.
    Nu hebben ze gelukkig weer een andere oplossing.

Moet nu dus alleen de trainingskleren van mijn man wassen en die zijn altijd smerig.

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja ga als ik er aan denk al over mn bed
    nu moet ik hem wel weg doen want de honden halen de tas anders voor hem leeg! hahaha lopen ze weer met handschoenen of kniebeschermers hahaha

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

volgens mij is het ook een sport om die kleren zo vies mogelijk te maken!

o en zijn handschoenen, die lucht alleen al die eruit komt!

4. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja snap niet dat ik die nooit mag uitwassen? bah bah bah
    maar oh wat ben ik trots op hem als ie in het veld staat :)
    de jongste hond gaat altijd mee en die laten we los in pauze en aan eind van de wedstrijd!
    en dan komt ie mij een knuffel geven en denk ik jak ga aub douchen ! hahaha

5. ProudMum

o hier is wassen ook verboden. ik lucht ze altijd aan de waslijn.

hier ook zo trots als een pauw!

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja he en dan stikt het er ook altijd van die vrijgezelle huppel k*/*tjes die om het veld komen om een vent te scoren hahaha dan lach ik me rot want die mannen zijn alleen maar bezig met voetballen en zien ze niet eens staan! ;)
    laatst was het super koud vroor het zelfs stond der 1 met een ienieminie rokje ;)

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    @Roxy: mijn man speelt ook om 14:30.
    Dus dat is om 14:00 warmlopen, en om 13:45 de deur uit.
    Lekker als je nèt ff in de stad bent. Dan is het om 13:00 "we moeten zo wel een beetje gaan, want het is druk op de weg en ik moet mijn tas nog pakken..."
    Grrrr ik ben gewoon jaloers hoor, ik wil ook iets leuks te doen hebben, en dat heb ik momenteel ff niet. Ik gun hem zijn voetbal echt wel, hij vindt het zo leuk!

8. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Oh ja, van die meisjes aan de zijlijn, hahaha!

9. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    gaan jullie mannen ook 1 x per jaar met de jongens een weekendje weg?

10. ProudMum

ja, maar dit jaarm ocht ie niet! was 2 weken voor de uitgerekende datum!

Anabella, het nadeel hier is ook nog dat ze wedstrijdbespreking hebben. dus dan wil ie er om 13.00 zijn, bakkie drinken en kletsen 13.30 wedstrijd bespreken, kletsen en bakkie. 13.50 snel omkleden, 14.00 inschieten en 14.30 spelen..

ooh ja die huppeldoosjes! die zijn net droog achter de oren en denken dan al dat ze heel wat zijn. Yek!

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja joh en dan komt ie van veld af mij een knuffel geven en zie je die grieten echt kijken hahaha onweer!
    ja dit jaar wilde hij ook maar wanneer ze gaan weet ik niet, schaam me diep! hahahah

12. ProudMum

bij EDO gaan ze altijd in Januari

13. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    pfff nee ze gaan in zomertijd maar al sla je me dood wanneer weet ik niet!
    zondag hebben we groot feest want de meern is kampieon geworden
    althans de zondag spelers :)

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.508
    36.468
    113
    Hier ook een voetballend vriendje! Hij traint 2 x in de week en voetbalt elke zondag. Vind het soms wel jammer dat je nooit zomaar een weekendje weg kunt, maar ben allang blij dat hij niet op zaterdag voetbalt.

Zondag as kunnen ze kampioen worden, dan promoveren ze evt weer naar de 4e klasse. Zijn vorig seizoen gedegradeerd.

15. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    waar speelt jouw vriendje?

16. Milla

Milla Niet meer actief

Mijn man heeft ook heel veel gevoetbald, (1e, zaalvoetbal) en was daarnaast nog trainer en vrijwilliger in het jeugdteam. Dat hield in dat hij bijna iedere avond weg was en het ook op zaterdag ochtend en zondag middag druk had. Een kroegtype is hij niet, dus ging hooguit na het voetballen maar even wat drinken. Toen wij samen gingen wonen is hij met bijna alles gestopt behalve het zaalvoetbal. Sinds we een tweede kindje hebben is hij overal meegestopt omdat het gewoon niet lekker te combineren valt. Ik moet zeggen dat ik er heel erg blij mee ben. Ik moet er niet aan denken dat ons hele weekend en alle andere activiteiten daarin afhankelijk zouden zijn van het voetbal.

17. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Kan ik mee heel goed voorstellen. Zie in mijn vriendenkring ook dat een kind en een fanatieke man met een voetbal "carríere" moelijk te combineren is. Tuurlijk is het goed om ieder je eigen ding te hebben.....maar met een gezin moet je soms in bepaalde dingen keuzes maken.

18. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hier meldt zich nog een voetbalvrouw. :D
    Mijn vriend speelt als spits in het eerste van de plaatselijke club. Ik vind het superleuk om bij de wedstrijden te gaan kijken. Heel spannend ook, want ze spelen op een vrij hoog niveau (1e klasse) en ook nog in de top.

19. ProudMum

het is wel eens vervelend, maar ik hoor mijn vriend ook niet klagen als ik wat voor mijzelf ga doen. het valt best te combineren hoor

20. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Whaha ik ben dus niet de enige die die tas vreselijk vind... Hij is nu wel al zover dat hij het buiten uitklopt, en het eerst even in een soppie zet. (zijn moeder pakte zijn tas altijd uit :rolleyes: ).
    Wat ook zo ranzig is, dat hij die tas soms gewoon 2 dagen laat staan, voor hij hem uit pakt.. Nou ik vertik het echt, ga echt dood van de geur die eruit komt :)

Mijn vriend voetbalt in het 6de (vriendenteam). Hij traint 1-2 keer in de week op dinsdag en donderdag (donderdag niet altijd omdat hij dan vaak moet werken). En elke zondag heeft hij een wedstrijd. Hij is trouwens keeper. Hij doet ook nog aan zaalvoetbal, meestal is dit op vrijdag avond.

Ik ga eigenlijk nooit kijken, vind het echt verschrikkelijk. Ben denk ik al 5 jaar niet meer op het voetbalveld geweest. Zaalvoetbal vind ik dan nog wel leuk om naar te kijken, maar dat is vaak heel laat, of juist weer ver weg en dat is niet zo handig.

Tja ik vind het allemaal prima, ben eraan gewend en wist het van te voren. Hij vind het leuk, dus dan is het goed! Het enige wat ik niet leuk vind is als hij als een dronken malloot thuis komt, dan kan ik hem wel van het balkon af gooien :)

Deel Deze Pagina