Ja mijn beetje-bijna-vriend O voetbald ook, en hoog, 2e klasse. Elke dinsdag en donderdag trainen, zondag wedstrijd. Op zondagmiddag gaan kijken is n beetje moeilijk, omdat ik op zaterdagnacht altijd werk, maar laatst hadden ze n inhaalwedstrijd op donderdag en ben ik gaan kijken. Idd op donderdagavond blijft hij ook altijd in de kantine, op dinsdag gaat ie meestal na t trainen naar huis. Verder is hij met een andere club in gesprek om de jeugd te gaan trainen, dus druk druk, maar ik vind het alleen maar leuk, ben uit mijn vorige relatie ook niet anders gewend. Hij is trouwens géén keeper haha, maar spits.
@iggylover: bedum, in provincie Groningen. Hij speelde eerst altijd 3e klasse, maar toen hij bij mij kwam wonen ging hij ook van club verhuizen naar de 5e klasse. Hij is dus errug blij als ze morgen winnen haha. Ik ga ook vaak kijken hoor, vind het vaak wel gezellig! Vooral bij zijn vorige club waren er nog meer vriendinnen aanwezig, dat valt hier een beetje tegen. Die voetbaltassen, verschrikkelijk! Zijn moeder pakte die ook altijd voor hem uit, dus in het begin stond die tas er soms vaak tot de volgende training, want ik weiger die tas uit te pakken, zo smerig.Modder, zand, gras, zweet, jakkes!
Jahoeeeeeeeeee ik kreeg als kadootje de tas gisteren weer na afloop mee gelukkig zei hij het pas toen we de sportkantine uit liepen anders had het mn hele gezellig avond daar flink verknald hahahaha vandaag een groot feest bij de meern.... kampioen geworden! joehoeeee feessie
FEEST was zo SUPER! mijn vriend was zo vrolijk heeft zelfs gedanst met me.... zijn vrienden en familie en ikke hebben echt raar opgekeken! normaal hangt ie aan de bar en nu deed ie vrolijk met me mee
hier een ex voetballer,hij was leerling bij psv en voetbalde bij evv eindhoven in het eerste. alleen is zijn knie kapot gegaan toen we elkaar net kende. dus voor mij geen tassen met zweetzooi.wel veel voetbal op tv enzo. mijn vorige vriend thaibokste op heel hoog niveau dus trainde heel de week.zat elke dag daar in de kantine.
hier ook een spelersvrouw leon speelt al vanaf de jeugd bij bekende clubs dus is er ook echt mee opgegroeid. we zijn nu al bijna 4 jaar samen en ik ben het eigenlijk wel gewend dat leventje. vind voetbal zelf ook wel leuk. ik ging voor aidan en toen ik zwanger was altijd kijken. uit of thuis. alleen nu gaat dat moeilijk met die kleine. bij andere clubs kun je niet altijd met de kinderwagen of een buggy op de tribune maar bij thuiswedstrijden zijn we er altijd bij! leon traint elke dag en 1 dag wedstrijd en 1 dag vrij. gelukkig hoef ik niet zelf die was te doen hahaha. ik weet dat nog wel van mijn broertjes dat die tassen zo stinken! het is idd wel irritant af en toe dat je nooit iets kunt plannen en dat je lief veel weg is maar er zitten ook leuke kanten aan. zo kom je nog eens ergens in NL xxx kim en aidan
Mijn man vind dat prima,alhoewel ik me dood schaam als we in de kroeg voetbal kijken.... Meneer weet niet eens wat buitenspel is... Sta ik daar voor joker tussen onze vrienden... Eigenlijk best grappig!
Hier ook een voetbalvrouw. Zelf voetbal ik nu 10 jaar en heb mijn mannetje ook ontmoet bij de club waar ikzelf voetbal en waar hij toen trainer was van de selectie. Aankomend seizoen gaat hij naar een nieuwe club in de Zaanstreek, ook als trainer van de slectie. Zelf is dit mijn laatste seizoen op het veld, helaas. Het is dan niet meer te combineren. Toys
Nee toen de test positief was heb ik geen bal meer aangeraakt. Vind het toch een beetje te riskant met die beukende vrouwen en al die slidingen Zes weken na mijn bevalling wel meegedaan aan een toernooi .... pfff ik was er rap klaar mee. Het ging echt niet en rennen deed echt pijn hahah
Ik ben ook meteen gestopt na de positieve test! Vrouwen zijn met voetballen toch wel wat geniepiger als mannen