Ben jij ook zo`n gluiperd op het veld....? Van al die gele kaarten had ik toch mooi een mama-fiets van kunnen betalen hahaha!
Sta al jaren wortel te schieten als laatste"man" ... Dus ja .... dan wil ik nog wel effies lekker gniepen en glijden, heerlijk! Gelukkig nog nooit een kaart gekregen. Werd door de scheids wel een keer het veld afgestuurd om 10 minuten af te koelen .. Whoeha!
Wat leuk,ik was ook laatste man! Lekker beuken op die spitsen die zichzelf helemaal geweldig vinden... En dan na een aanvaring met Maud kreupel van het veld af moeten
Hahah ja heerlijk he! Dat vind ik het mooiste van laatste man zijn. Ik heb aan afgelopen zondag ook wat blauwe plekken en schaafwonden (kunstgras) overgehouden Ik zal het echt gaan missen :S Voetbal je nu niet meer Maud?
Hier geen voetbalvrouw,maar een voetbalmama Mijn oudste voetbalt al vanaf dat hij 5 jaar is en bne er elke training en wedstrijd bij. Hij voetbalt nu sinds 2 seizoenen ook in het talentenplan van MVV...een klein talentje dus..waar ik erg trots op ben! Het is dus 2 keer trainen en op zaterdag en zondag moet hij voetballen! Vind het nog steeds leuk! Ga ook geregeld met de oudste naar de thuiswedstrijden van het 1e kijken!
Helaas voetbal ik niet meer Als ik het doe doe ik het goed en dan moet je 2 keer per week trainen en op zondag een wedstrijd en helaas heb ik daar geen tijd voor... En daarbij heb ik altijd op hoog niveau gespeeld en hou ik nu met mijn 30 jaar die jonkies niet meer bij dus ik ga mezelf niet voor jan l*l zetten haha! Maar mis het wel hoor! Vooral de kantine
Hier nog een voetrbalvrouw. Manlief is op dinsdag en donderdag trainen en zit op zondag op het veld en in de kantine. Maar helaas moet ik toegeven dat ik het niet heel erg vind als er een keer iets wordt afgelast. In het begin dat we gingen samenwonen hebben we er wel woorden over gehad dat ik zo vaak alleen zit. Nu hebben we goede afspraken gemaakt en gun ik hem zijn hobby eigenlijk ook wel. Maar lang leve de zomerstop over 3 weken!
@Maud: Nee kan me voostellen dat je daar geen tijd meer voor hebt. Ik straks helaas ook niet meer nu mijn vriend weer gaat trainen. Welke klasse speelde je?
1ste klasse landelijk. Best pittig maar ontzettend leuk (als je jonger bent dan 30 hahaha!). En Maastricht ligt echt in een uithoek dus even in Ridderkerk ofzo gaan ballen,tsja....
Hier ook een voetbalvrouw. Hij heeft zelf gevoetbald tot 8 jaar geleden Toen scheurde zijn kruisbanden af en is nooit goed gekomen. En dat is 25 jaar geweest. Maar hij kan niet zonder dus is hij nu trainer. 2x in de week en zaterdag de wedstrijd en dan nog eens alle telefoontjes voor opstellingen en afmeldingen. Ik wordt er wel eens gek van maar het is nu een gewoonte. En 1x in het jaar gaan ze een weekend weg met de mannen. Veel de armpjes trainen( zuipen) . Maar daar wordt ik wel eens boos om want hij kan beter het geld uitgeven om met mij een weekendje weg te gaan, maar ja. Maar ik ga vaak kijken en het is ook ons vriendenclubje ( de vrouwen zijn mijn vriendinnen). En nu ziet zoonlief ook op voetbal en traint 2x in de week tegenwoordig en speelt ook op zaterdag. Ik vind het wel jammer dat je nooit eens iets kan doen samen op zaterdag. Hahah en ik moet zondag bij het journaal de standen wegzappen want hij wilt het zien en niet eerst de uitslagen horen
Hier een voetballende vrouw....Inmiddels al weer 15 jaar! Ik heb mijn vriend ook ontmoet op de voetbalclub. Wij tennissen ook allebei. Wel druk hoor, gelukkig hoeft mijn vriend niet echt te trainen, ze zijn toch al gedegradeerd Ik voetbal op di, do en zo. Hij op za. En competitietennissen doen we net andersom, hij op zondag, ik op zaterdagmiddag. Gelukkig is dat maar een paar keer en mijn ouders vinden het geweldig om op te passen!
hahaha nou rox zaterdag moet mn mannetje tegen je mannetjes club! afgelopen zaterdag heb ik languit langs de zijlijn liggen bruinen hahaha heerlijk dat voetbal! hij had wel behoorlijke schaafwonden van dat duiken in dat doel op dat kunstgras
de jongens van de meern hebben 2-0 gewonnen van jullie hahaha :0 jammer had je wel een keer in echie willen zien rox
Ach nog ff en het is 30 aug, gaan we lekker een daggie keten met de meiden! Gefeliciteerd met de overwinning!