Jakkes...baal baal ...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door imjustmyself, 11 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imjustmyself

imjustmyself Niet meer actief

mijn vriend en ik proberen al ruim een half jaar zwanger te raken.
    nu ben ik in december gestopt met de pil...
    Sindsdien is mijn clyclus ook niet langer dan 12/14 dagen.
    Ik ga hiervoor sinds een paar weken naar de gynecoloog.
    Mijn vriend zijn zaad is onderzocht en daar bleek alles prima in orde mee te zijn.
    Zelf heb ik bloed laten prikken hiervan krijg ik de uitslag nog.
    wel weet ik dat ik geen soa/aids enz heb.
    Maar het gekke is dat ik altijd na 12/14 dagen ''ongesteld'' wordt.
    nu zit ik op dag 16 en ben ik nog niet ongesteld geworden.
    De test die ik heb gedaan was negatief wat ik ook al vermoede.
    Afgelopen nacht heb ik behoorlijk wat steken in mijn buik gehad (alsof ik ongesteld moest worden) maar ik ben nu nog steeds niet ongesteld..
    Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn? ik heb verder geen pijnlijke borsten alleen wat zeurende buikpijn en geen eetlust (terwijl daar normaal niks mis mee is )
    hebben meer meiden hier last van gehad?
    gr Ann

2. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Lieverd heb je wel een eisprong dan? Als je cyclus zo kort is... dan kan er meestal wel een eisprong plaatsvinden, maar dan is je lf te kort om te laten innestelen... Wat heeft de gyn daarover gezegd?

3. imjustmyself

nee de gynecoloog zei ook dat het zeer onwaarschijnlijk is///
    maar normaal ben ik ik iedere 12-14 dagen weer ''ongesteld'' en omdat ik nu ineens echt hele heftige steken in mijn onderbuik heb gehad vanacht begin ik er toch aan te twijfelen of ik niet zwanger ben :$...Ik ga er ook absoluut niet vanuit hoor :(....Maar het is wel frusterend ik hoop echt dat het via de ''natuurlijke'' manier kan ...(net zoals iedereen natuurlijk)
    ik moet volgende week donderdag weer terug komen voor een inwendige echo ... maar het houd je stiekem wel bezig natuurlijk
    maar dan zul je net zien als we er niet mee bezig zijn en er vanuit zijn gegaan dat ik pas zwanger kan worden naar een hormoonbehandeling dat mijn cyclus nu ineens langer is ...

4. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ja logisch dat je ermee bezig bent. Kijk je zou natuurlijk een test kunnen doen. Voor jouw cyclus ben je overtijd. Ik hoop voor jouw dat je een uitzondering op de regel bent... Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt van jouw gyn zeg!

Als je cyclus vanzelf langer aan het worden is, dan kan het natuurlijk zijn dat de pijn die je gevoelt hebt je eisprong was! Dat zou dan toch goed nieuws zijn niet? Gebruik je ovu testen?

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik heb weleens bij een langere cyclus, dat mijn kwaaltjes ook sterker worden.
    Of misschien is je lijf langzaam zelf al naar een iets langere cyclus aan het gaan?

6. imjustmyself

Hoi
    ik heb een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief.
    (wat ik al verwacht had) maar die hele erge steek die ik gevoeld heb was niet van mijn ei sprong ik heb geen idee waar het vandaan komt.
    het zou nog van het ontpillen kunnen zijn maar ik ben geloof ik al langer als een half jaar met de pil gestopt.
    het is echt heel vreemd ik voel me ook zo ''anders'' ...
    ovaluatie test heb ik ook gedaan toen zag ik eergisteren een dikke streep dus moet ik mijn ei sprong hebben gehad.
    alleen de gynecoloog heeft gezegd dat die ovaluatie testen niet altijd veilig zijn ...

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nee wat ik begrepen heb is dat een positieve ovulatietest niet betekend dat je ook daadwerkelijk een eisprong hebt...
    Mar als je ook steken in je buik hebt gehad zou je zeggen dat het idd je eisprong zou zijn... maar als je LF zo kort is er dus geen tijd om in te nestelen wat zou verklaren waarom je nog niet zwanger bent..

Heb je geen last van je darmen misschien? Ik merk dat ik het best lastig vind soms om het verschil te voelen tussen mn darmen en mn baarmoeder..

Succes meid!

8. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ik denk idd ook dat die scherpe steek wel je eisprong geweest is! Het klopt dat wanneer je een posi ovu hebt je ei 24 tot48 uur daarna springt!
    Hopen op een lf van iig 10 dagen meiske! Dan heb je dikke kans (als je tenminste geklust hebt recent ;)

9. imjustmyself

helaas lieve meiden ik ben gewoon weer ongesteld geworden:(
    Ik hoop dat ik donderdag te horen krijgen dat ik mag gaan starten met hormonen ik baal er zo van dat het elke keer niet raak is.:(
    (zoals veel meiden hier)
    en het had ook van mijn darme kunnen zijn ik heb ook nog sepastische darmen maar goed we moeten de moed erin houden :)
    en wat ik helemaal zo irritant vind is dat iedereen roept ja je bent nog jong (omdat ik bijna 22 ben)
    maar op het ziekenhuis zeiden ze ook al als je eenmaal die kinderwens hebt is het altijd moeilijk of je nu 20 3 of 40 bent ..

10. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He balen!
    En tuurlijk is het vervelend voor je dat het niet lukt, als de wens er eenmaal is maakt leeftijd niks uit!
    Ik hoop voor je dat je snel goed nieuws mag hebben!
    Succes meid!:)

11. imjustmyself

dankje wij hopen het ook van harte!
    het gekke is alleen dat ik gisteren gewoon bloed verloor alsof ik ongesteld was en vandaag alleen een heel klein beetje helder bloed met afvegen :(

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Zou het niet kunnen dat je een ovulatiebloeding hebt?

13. imjustmyself

nee dat denk ik niet want dat heb ik normaal ook nooit gehad.
    en het voelt wel alsof ik gewoon ongesteld ben alleen ik verlied er te weinig bloed voor

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Maar als ik mijn ei heb heb ik ook echt ongi krampjes en af en toe beetje bloedverlies

15. imjustmyself

nou bij deze toch een kleine up-date.
    Ik ben vorige week donderdag bij de gynecoloog geweest om op gesprek te gaan.
    en de gynecoloog bekeek mijn cyclus eens goed ze zag dat het erg regelmatig was.
    Ze zij op een gegeven moment ik denk dat jij wel een ei sprong hebt!
    Mijn vriend en ik helemaal vol verbazing ze maakte een inwendige echo en er bleek in mijn rechter eierstok een eitje wat groter te zijn om precies te zijn 8 mm en een ei moet 20 mm zijn om een ei sprong te krijgen.
    We maakte een afspraak voor gisteren om nogmaals een echo te maken.
    Gisteren ben ik weer terug geweest voor een inwendige echo. het was even zoeken en frutten maar mijn ei is van 9 naar 11 mm gegaan.
    nu moet ik overmorgen weer terug komen voor nog een echo.
    de gynecoloog vermoed dat ik de ene keer bloed verlies wat echt menstruatie bloed is en het andere moment omdat ik een ei sprong heb.
    Dus misshien wordt ons een lang ziekenhuis traject bespaart gebleven.
    het is nog even afwachten want het kan ook zijn dat mijn baarmoeder het eitje afstoot kortom erg spannend!

Deel Deze Pagina