Hoi, Ik gebruik gewoon pampers. Ook andere merken geprobeert maar op 1 of andere manier zitten die nooit helemaal goed. Wat is jullie ervaring hiermee? Groetjes Bizzy Edit moderator: verplaatst naar Verzorging en Veiligheid
ik gebruikte met nr. 1 luiers alle merken wel.. met nr.2 luiers alleen pampers en nr. 3 weer alle luiers... dr zit echt een verschil tussen de fases.. want met nr 2 vond ik kruitvat, etos merken etc, echt kut maar met nr 3 niet meer...
alleen maar pampers hier, van al de andere krijgt ie uitslag, loopt het er langs en zoveel is het niet duurder (zeker niet in de aanbieding)
ik gebruik pampers en nu gedeeltelijk kruidvat maar alleen omdat het de luiertaart van mijn schoonzus was...ben niet zo enthousiast over de kruidvat luiers...
We hadden Pampers (met de aanbieding flink ingeslagen). Nou heb ik Kruidvat gekocht (grote verpakking van 90 stuks zit echt wel prijsverschil in met Pampers). Ze lijken wat stugger van de KV, maar als ze maar goed absorberen is dat geen probleem.
Hoi Ik werk op een kinderdagverblijf en daar gebruiken we luiers van de kruitvat. van mini - junior, maar wij zijn er goed tevreden over. Als je ze goed aandoet... zit het prima en lekt het haast niet door.. zit wel eens een uitzondering tussen.. maar over t algemeen vind ik ze prima! ga ze denk ik ook gbruiken. groetjess
Hoi, Ik probeer nu weer de luiers van huggies uit( pak gehad) de ene keer wel okee en dan andere keer is me ventje weer helemaal nat wordt misschien tijd voor extra spekkies op zijn dijtjes hahaha! liefs Bizzy
Hier ook de pampers en ben nog steeds tevreden! Dus nog geen reden gehad om iets anders uit te probere......
Ik gebruik etos en huggies. Pampers vind ik echt waardeloos ,want dan plast Mason er vrijwel altijd langsheen.
van albert Hein eigen merk, en ook de lotiondoekjes van hun waarom? mijn zoontje reageert allergisch op andere lotiondoekjes en de luiers van AH zijn prima en betaalbaar
Wij gebruiken Huggies, deze zijn wat smaller van pasvorm dan Pampers en zitten daardoor beter. Andere merken niet gebruikt, 1x bumblies ofzo gehad maar die vond ik echt heel dik en stug . Hele pak weggegooid .
Hier Pampers. Wel die van de Kruidvat en Bumblies geprobeerd maar ik vond ze erg stug en niet zo makkelijk om doen. Ook zaten ze niet zo mooi als de Pampers. Geen zin meer om verder uit te proberen dus we houden het hier gewoon voortaan op Pampers.
In de Kiekeboe doos zat een pak Bumblies luiers maar ik vind ze niet fijn. De kleine maat van Kruidvat vind ik ook erg stug hoewel de grotere maten wel weer zacht aanvoelen
Bij mijn dochter hebben we altijd pampers gebruikt, ook omdat ze op andere luiers niet goed reageerde. (uitslag enzo) Nu willen we eerst beginnen met Kruidvat luiers omdat dat gewoon stukken goedkoper is!
Hier altijd pampers gebruikt. Heb 1 keer kruidvat gekocht maar vond het stugge luiers met een dikke prop tussen haar benen.