Baby 6 maanden krijsen snachts.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Livia75, Dec 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Mij. Dochtertje is nooit een goede slaper geweest. Ze heeft wel periodes zonder voeding gedaan en viel dan in slaap met een speen als ze wakker werd.

Ze heeft net een AB kuur gehad omdat ze veel huilde en niet goed dronk, waarschijnlijk last van haar oortjes. Echter na afloop kuur ging het 2 nachten 'redelijk'.

Maar nu is het echt krijsen, ze wordt elk kwartier of half uur wakker. Voeding geven helpt helaas niet, ik ben echt bekaf inmiddels.
    Ik zit snachts continue met haar op, wieg haar in slaap maar zodra ik haar neerleg begint het huilen.

Ik ben gestart met bijvoeding en sinds een week, halverwege kuur, neemt ze eindelijk wat hapjes. Zou het de bijvoeding kunnen zijn? Ze had van baby af aan al heel veel krampen en reflux.
    Nu hoor ik haar snachts ook slikken als ik haar oppak in mijn armen, maar dat kan ook van het verdriet zijn?

Ik vind haar overdag vrolijk en ze drinkt goed. Slapen is overdag nu ook max een half uur. Een maand geleden deed ze af en toe langere slaapjes maar dat is nu ook weer over. (Daarvoor sliep ze amper overdag, soms wandelend in de wagen).

Kan dit een sprongetje zijn?
    Of toch nog haar oortjes?
    Of iemand een ander idee?

PCM maakt trouwens niet uit. Ze had van het weekend ook weer 2 dagen koorts en verhoging maar dat is nu weer weg.

2. Loveloes

Loveloes Niet meer actief

Even langs de huisarts om opnieuw oortjes te checken?

3. Wenda

Wenda Fanatiek lid

Dec 12, 2013
    2,431
    1,398
    113
    Gelderland
    Hier een mannetje van ook 6 maanden. Hij word ook steeds snachts weer huilend wakker en valt dan ook moeilijk weer in slaap. Dit is al anderhalve maand zo.
    Ik ben vorige week naar de huisarts geweest maar was niks aan de hand, behalve een virusje.

Dus ik heb geen tips voor je maar wel herkenning. Maar hoop voor je dat het snel over is.

4. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Hi Wenda,
    Al 1,5 maand, jemig. Hier wel weken achter de rug met 2 voedingen snachts maar nu is het echt huilen. Zo zielig en mega vermoeiend.
    Wanneer zijn jullie gestart met bijvoeden?

5. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Ga ik doen als de koorts toch terugkomt en ze vrijdag nog zoveel huilt. Maar ja, huisarts ziet toch moeilijk wat er in het oor zit. Zoontje had echr veel vocht en ontsteking maar dat had huisarts destijds niet gezien

6. Wenda

Wenda Fanatiek lid

Dec 12, 2013
    2,431
    1,398
    113
    Gelderland
    Wij zijn met 4 maanden begonnen. Maar zoontje is vrij groot. Nu 9kilo. Hij heeft het ook echt nodig. Red het niet gewoon met 4 flessen.

Vannacht gaat het eigenlijk heel goed. Hij is nu voor de 1e keer wakker:) alleen jammer dat hij niet meer gaat slapen haha.

Ik zou inderdaad nog een keer naar de oortjes laten kijken. En als dat goed is er maar vanuit gaan dat het slapen ook vanzelf weer beter gaat

7. vlinder257

Mar 1, 2016
    80
    14
    8
    Heb je al geprobeerd haar bedje te verhogen aan het hoofdeinde. Dan komt ze een beetje schuin te liggen. Mijn zoontje heeft ook reflux en huilde steeds als ik hem neer wilde leggen. Nu zijn bedje schuin staat gaat het wel beter.

Voor de krampjes kan je proberen om haar Infacol te geven als je dat nog niet geprobeerd hebt.

8. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Ze ligt al sinds haar geboorte met het hoofdeinde hoog. Helaas heeft dat nu geen effect. Vannacht weer elk 30/45 minuten wakker. Voorheen sliep ze van 19.00-4.00 en soms met hulp van speen tot 6.30

Ik ben echt kapot, enorm moe en baal van de nachten.

9. Wenda

Wenda Fanatiek lid

Dec 12, 2013
    2,431
    1,398
    113
    Gelderland
    Ja snap ik. Het is ook zwaar.

Denk je zelf dat ze pijn heeft en daardoor slecht slaapt? Of misschien een sprong rond deze tijd?

Share This Page