Voetenzak bij baby van 1 jaar. Nodig?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pepepe, 7 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pepepe

pepepe Lid

10 mei 2011
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze zoon is nu 8 maanden. We hebben de Bugaboo Cameleon en vroegen ons af of we straks in de winter nog een voetenzak (à €109,-) nodig hebben.

Va. ongeveer nov/dec zal het kouder zijn en dan is hij 10/11 maanden. Heeft een kind van deze leeftijd nog een voetenzak nodig of is een warme broek voldoende?

En een jaar later? Dus als hij rond 2 jaar is?

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik denk het wel zeker als je lang buiten bent. Hij zit natuurlijk stil... Misschien via marktplaats?

3. Onje

Onje Niet meer actief

Goedkopere voetenzak? Zijn nu in de aanbieding bij de prenatal!

4. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Zou het zeker wel doen hoor! Ze zitten echt nog wel een tijdje in de kinderwagen, en dan is het juist zo heerlijk om lekker warm te zitten!
    Heb pas zelfs nog een nieuwe gekocht voor in de buggy voor komende winter.
    Evt een universele kopen, of idd eentje via mp?

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou het ook zeker doen! Heb 'm afgelopen winter echt veel gebruikt en ik verwacht dat ik de voetenzak nu ook weer veel ga gebruiken...

6. pepepe

pepepe Lid

10 mei 2011
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als de voetenzak goed gebruikt wordt, vind ik het geld geen probleem. Maar heb nu al een aantal spullen gekocht, die ik niet of nauwelijks gebruikt heb, vandaar.

Je gebruikt de voetenzak bij een 1-jarige dus dagelijks van laten we zeggen november tot maart?

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik gebruik de voetenzak bij koud weer idd op alle dagen dat ik de wandelwagen gebruik!

8. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Wij hebben David afgelopen winter vaak in een skipak gehesen maar goed, hij droeg binnenshuis dan ook vaak alleen een thermomaillot of joggingbroekje dus dat trok je er zo overheen. In Nederland zou ik inderdaad voor een voetenzak kiezen, zeker als je een beetje "trendy" ingesteld bent ;) Dan maar een goedkopere of via mp.

9. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ja, ik zou zeker voor een voetenzak gaan. Ik heb in de duo een bijpassende voetenzak voor de ene en een op Marktplaats voor € 40,-- gescoorde Lodger Bunker voor de andere.

Allebei mijn kinderen lopen (nog) niet, dus ik ga ervan uit dat ik ze aankomende winter ook nog wel ga gebruiken.

10. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Ik zou het ook doen of een goed warm skipak kan ook. Maar zeker als het vriest en je gaat dan wandelen dan is het anders echt te koud als ze stil zitten.

11. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Onze zoon was afgelopen winter ook 1 en wij hebben de voetenzak toen wel aageschaft, geen spijt van gehad echt heel de winter gebruik van gemaakt! Dus ik zeg doen.

12. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    babydump en prenatal hebben voeten zakken die universeel zijn voor 19 euro of zo. Heb ik hem ook vandaan ( babydump)

13. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

met een kind van rond de 1 gebruik je hem nog wel heel veel.
    Ze kunnen meestal nog niet lopen en zitten stil.
    En in sneeuw enzo laat je ze ook niet lopen als ze net een paar pasjes aan de hand lopen.

Maar met 2 jaar niet meer gebruikt. Want dan lopen ze wel grote stukken (zoon zit al maanden niet meer in de wagen, loopt alles zelf of we dragen hem een stukje) en hebben ze schoenen aan. Ok er zijn natuurlijk mensen die kind met schoenen en al in de voetenzak zetten, maar ik vind dat vies en steeds schoenen aan en uit vond ik ook zo onhandig.

Zou dus voor 1 jaar kijken op mp of een universele kopen.

Deel Deze Pagina