Lief! luiertas collectie 2010

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door brenjomi, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik ben op zoek naar de luiertas van lief! van de collectie van vorig jaar. de rode versie. weet iemand waar ik die (nieuw of 2dehands) kan vinden?

2. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

3. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Leuke vrolijke tas!!!

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

balen je bent net te laat om hem nog goedkoper te krijgen. ik was ook verliefd op die tas en laatst was ie bij de webshop van lief maar 39 euro. helaas kwam ik er pas achter toen ie uitverkocht was.

vraag me af of ie via die site nog wel echt te krijgen is.

5. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ja ik had ook gehoopt om hem met korting te kopen. een winkel hier in de buurt kan hem nog bestellen, maar wilde zelf nog even zoeken. op de site van lief staat hij niet meer.

en via prijsvechter kan ik hem niet bestellen? want dan ga je naar de site van present@home en daar staat hij ook niet meer bij.
    ga nog even zoeken en anders via die winkel bestellen.

6. Sanno11

Sanno11 Lid

14 jul 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    De rode kun je volgens mij nog bestellen bij: Adriaan en Olivier in Middelburg. Hij staat daar op de site onder accessoires en dan onder LIEF! Good luck.
    Ik ben op zoek naar de blauwe die kan ik echt nergens vinden dus als je daar nog een idee voor hebt hoor ik het heeeel graag.

7. Sanno11

Sanno11 Lid

14 jul 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je de naam van die winkel en weet je of ze toevallig de blauwe ook nog kunnen bestellen?

8. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    de winkel is &kids in sluis (zeeland) via google ook te vinden (enkids) ik denk dat ze de blauwe ook nog wel kunnen bestellen. het telefoonnummer staat op de site dus je kan ook even bellen.

9. Sanno11

Sanno11 Lid

14 jul 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je heb gebeld en ze gaat bellen of ze het nog kan bestellen dus heb meteen een mail gestuurd met mijn gegevens etc. Dus ik ga duimen...
    Ik laat het je weten als het is gelukt.

10. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Goeie keuze... ik heb hem ook... heb hem vorig jaar in de 50% uitverkoop gekocht.. was 1 van de laatste in de Lief! winkels.

Heel veel succes ermee!

11. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
  12. Sanno11

Sanno11 Lid

14 jul 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas krijg ik de melding dat ik niet kan afrekenen want de site is nog onder constructie, jammer jammer. Ik heb via contact wel een mail gestuurd met de vraag wanneer ik wel kan bestellen dus afwachten maar weer. In ieder geval bedankt.

13. Sanno11

Sanno11 Lid

14 jul 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb helaas een mail terug dat ze niet meer kunnen bestellen. Jammer.

14. Sanno11

Sanno11 Lid

14 jul 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mom & Co

Hier heb ik de blauwe nu besteld en hebben ze de rode ook is een site via het buitenland maar goed via een omweg komen we er wel haha. Als je m echt heel graag wil kan je altijd nog dit doen. Met dank aan meisjesmama.

15. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil die tas ook zo graag, heb jij al iets gehoord van die Buitenlandse site.. Ik vind dat maar eng, en weet niet of ik het moet doen..... maar wil hem zo graag!!!

Deel Deze Pagina