Ik wil nu met die kou toch maar eens een voetenzak aan gaan schaffen. De kleine ligt nu in de reiswieg in een jasje en met een dekentje over haar beentjes heen, maar over een tijde gaat ze in de buggy en dan is een heuse voetenzak eigenlijk wel een must. Nu was ik net bij de Prenatal alwaar ze voetenzakken voor 20 of 30 euro hebben. De voetenzak van de Bugaboo kost 100+ euro. Ik vroeg aan die dame of die Prenatalzak ook op de Bugaboo kan en ze zei dat de kleine er dan wel snel uit zou groeien omdat de Bugaboozak een uitsparing heeft voor het kontje, zeg maar. Mijn vraag is eigenlijk: wie heeft ervaring met een andere voetenzak dan de Bugaboozak op de Bugaboo? Positief, negatief, mag allemaal! Als het echt nodig is, wil ik er best geld aan uitgeven maar zo niet, dan liever niet natuurlijk...
Geen ervaring met een andere voetenzak...wij hebben de bugaboozak erbij omdat ie lekker ver omhoog kan en dan heeft ie echt zo'n cocon om dus altijd heerlijk warm. Ik vind het een aanrader...maar goed weet dan ook niet hoe een andere is!
Ik heb nu uit noot even een quiny wagen zak in de bugaboo maar ik vind het niet mooi. het sluit niet aan. maar het kan wel prima
Wij hebben de Lodger Bunker in de Bugaboo. Gaat prima en past mooi. En het belangrijkste, heerlijk warm. De prijs van de bunker verschilt niet zo heel veel met de voetenzak van Bugaboo.
Mijn ervaring is dat de orginele voetenzak toch het mooiste en het beste past. Kijk anders eens op marktplaats, daar staan genoeg bugaboo-voetenzakken op
Heb m nog niet gebruikt....maar vind m zoooooo heerlijk zacht en warm die van Bugaboo....denk dat we er wel wat plezier van gaan hebben
Wij hebben de bugaboo voetenzak, en hij is echt heerlijk warm! In april hebben ze meestal de mama mazzel dagen, met 20% korting op bijna alles. Misschien een tip om hem dan te kopen?
Geen ervaring mee, wij hebben op de Bugaboo een Bugaboo voetenzak. Lekker warm, en het zakt niet. Misschien kan je op Marktplaats kijken?
Ik merk het al: dat wordt investeren! Wat ik zei: als het het geld waard is, kan ik het er best aan uitgeven. Maar blijkbaar is er geen goedkoper alternatief. Ik wil dit soort dingen niet tweedehands kopen, dat vind ik dan weer niet fris en meer moeite dan het me waard is (Prenatal zit hier om de hoek ). En april is ook te laat, dan is de winter alweer voorbij! Wel kan ik me er druk om maken dat als je voor een wagen kiest als Bugaboo, je er alles van dat merk ook bij moet kopen. Ik ben heel erg tevreden over de wagen hoor, maar om te starten hebben we er al 900 euro voor betaald en alles wat je erbij koopt is ook zo verschrikkelijk duur maar een goedkoop alternatief is er ook niet en daar baal ik dan wel een beetje van. Zeker als je gewoon best leuke voetenzakken ziet voor een derde van de prijs!
wij hebben ook een bugaboo, en ik ben errrrug blij ermee!!!! de accesoires zijn idd duur, wij hebben bv ook een parasolletje gekocht, maarja das de enige die goed past aan het frame...... de voetenzak, tja daarbij dacht ik hetzelfde als jij, als het nodig is dan doen we dat! nu kwamen we een zwart/grijze voetenzak tegen, in een opbergzakje, van prenatal eigen merk. en we hebben gevraagd en gepast......en ik moet eerlijk zeggen: hij zit perfect! ik ben een enorme muts in veel dingen, dus neem geen genoegen met half werk..... maar ben toch erg tevreden met de zak! en hij was geloof ik rond de 20 euro! hij is erg groot, en we hebben de bovenkant omgevouwen om de bovenkant van de kinderwagen inzet, zodat hij niet kan zakken......ja toch een posotieve ervaring met eigen merk!