Wat is het verschil tussen deze 2 modellen? Behalve dat de ene 100 euro duurder is... The Diaperbag Handtassen Cowboysbag The Diaperbag incl. matje Luiertassen Cowboysbag Ik snap het niet 😜 En zijn er nog nadelen aan de tas? Zijn er fijnere tassen voor dit bedrag?
De 150 euro vind ik ok het is duur maar ik vind veel andere luiertassen lelijk of extreem klein. Suggesties voor andere tassen zijn welkom
Wat vreemd. Ik denk een foutje op de site (verkeerde afbeeldingen) Ik heb deze cowboytas maar dan niet als luiertas. Zonder dat binnenste. Ik vind het een supermooie tas. Kwalitatief erg goed. Ik zou hem zelf alleen niet als luiertas gebruiken omdat ik mijn Joolz luiertas wel prettig en makkelijk vindt. Bij de cowboybag vind ik persoonlijk als je er veel zware spullen in hebt gestopt, dat de schouderband dan te veel snijdt. Zo'n tas vind ik meer mode dan echt comfort als je hem wilt dragen. Maar als hij alleen aan je wagen zou hangen, dan is het wel mooi natuurlijk.
Ik denk ook een foutje? Het zijn heel fijne tassen, maar wel behoorlijk zwaar. Ik heb zelf 3 an dit merk, maar niet de luiertas. Kwaliteit is heel goed, lekker soepel leer. Alleen dus wel behoorlijk zwaar.
Ik heb de diaperbag en kan eigenlijk geen nadeel verzinnen. Vind hem niet te zwaar en ook niet snijden. En dat de binnenkant gevoerd is en allemaal vakjes heeft vind ik ideaal.
Ik wil hem veel aan de wagen hangen dus als het goed is moet het zware dan meevallen, kuikentjepiep vind je de joolz handiger?
Ik heb de diaperbag gisteren binnen gekregen, super mooie tas! Ik heb die van 150,- en die is hetzelfde als op het plaatje. Als je nu lid wordt van de Kek Mama voor 99,- krijg je een bon ter waarde van 150,- van de site thelittlegreenbag.nl Scheelt je 50,- en je hebt een 15 nummers Kek mama.
Ik vind het ook echt de ideale luiertas! Mooie kwaliteit, stoer voor papa's. Persoonlijk vind ik die hysterische luiertassen niet mooi. Bovendien zijn die ook al gauw tegen de 100 euro. Daarna nog gewoon te gebruik voor jezelf, ziet niet dst het een luiertas is.
Ik heb m ook! Fijne tas, lekker ruim. Vind m fijner in gebruik dan m'n Joolz luiertas en mijn vriend kan er ook gewoon mee lopen zonder voor paal te staan
Mijn vriend loopt rustig met een roze, boeit hem niks haha Maar mij wel Als de site van kek mamma nou ook even mee werkt Kan niet wachten 😬
https://kiosk.hearst.nl/cosmopolitan/761-12-x-cosmopolitan-leren-cowboysbag Jaarabonnement + Cowboysbag (dan wel geen diaperbag), voor 70
Gelukt , hier in de stad verkopen ze de gewone cowboysbag de grote voor 70 euro wie weet koop ik die ook wel haha
Ik hoorde afgelopen week dat de tassen 250euro gaan worden dus geen foutje van de website. De oude collectie (op het oog geen verschil) is nog 150euro met 2jr garantie de nieuwe krijg je levenslange garantie. Ik heb dus nog snel die van 150euro gekocht.