hoi hoi! Weten jullie toevallig leuke winkels of site's op internet waar ik een leuke lamp kan vinden voor ons zoontje? groetjes
phfff.... ik kan je helaas niet helpen. Ben zelf ook nog op zoek. Maar als ik een leuk adresje heb gevonden laat ik het je weten. Succes met zoeken !!
hier hebben ze hele leuke lampen. Ik heb er zelf de Snakey gekocht Kinderkamerverlichting : VERLICHTING / LAMPENWEBSHOP.NL / PHILIPS / EGLO / WEVER & DUCRÉ
Wij hebben destijds voor Iza een lamp van Coolspetito gekocht, een plafonniere met "kerstlampjes", drie gewone lampen en kristalletjes. Super mooi.... Al is ie duur (135 euro), ook voor onze kleinste kon ik geen leukere, mooiere lamp vinden en hebben we hem weer gekocht!
wij hebben een lamp gekocht op www.leuke-kinderlamp.nl echt heel leuk..maar ja het is net wat je zoekt.. ik vond al die standaard lampen niet leuk en ik vond dit wel erg apart.. succes! gr vivian
Wij hebben die Drakey ook. Wel voor ons meisje maar een stoere draak past goed bij een stoere meid of jongen! Wij hebben hem gewoon wel bij de Praxis gehaald, en daar was hij geloof ik iets goedkoper. De lamp is én heel leuk én geeft voldoende licht. edit: Wel bij een Praxis met een uitgebreid lampenassortiment, want bij de rest hebben ze vrij weinig.
als het goed is heb ik nog ergens een leuke lamp die in een punt loopt naar beneden en daar zit zo'n soort kwastje aan kleur is beetje creme/bruinig erg leuke lamp
Wij hebben zelf zo'n lamp voor de babykamer. Alleen in een andere kleur/dessin. Was er bij babypark al helemaal weg van, maar vond 83 euro behoorlijk duur. Heb m toen via mp voor 25 euro incl. verzendkosten gekocht!
Wij hebben er een van de Ikea, een witte met 'blaadjes' eraan. Maar dat moet maar net in je slaapkamer passen. (wij hebben ook zo'n groot blad van de Ikea, en een hoop vlinders ed)
wij hebben ook een lamp van de ikea, een grote zon aan het plafond. Staat echt heel grappig, vooral omdat onze kamer rood met oranje is. ook heeft lief lifestyle tegenwoordig lampen. Wel prijzig maar wel heel leuk
wij hebben nog geen lamp besteld, maar op deze site hebben wij meerdere leuke lampen gevonden Hanglampen ruime sortering hanglampen voor de kinderkamer
Futuremama, wat een mooie lamp zeg. Wij hebben zelf een lamp van Woezel en Pip besteld. @ Schatje1, het is net maar waar je van houdt er zijn zoveel leuke lampen te krijgen, maar het moet maar naar je eigen smaak zijn.
Lampen online kopen - Villa Vrolijk Babystore De kinderkamer van Adriaan & Olivier - Verlichting Je moet er van houden, maar ik vind ze helemaal geweldig, vooral die van bibelotte!
Iemand interesse in deze lamp? Er staan bij die van mij wel meer mannetjes op. Hij is nieuw in doos. Heb perongeluk de verkeerde besteld maar mag 'm nu niet meer ruilen. PB me maar met evt een bod