Voetenzak eruit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wendy339, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hier heb ik de voetenzak er wel in . Ik rits hem als het warm is tot de helft open zodat zijn voetjes alleen bedekt zijn .
    Ik doe hem geen jas aan in de voetenzak . Alleen een vestje .
    Vind de voetenzak juist makkelijker dan een jas . Een jas steeds aan en uit doen vind ik lastiger dan de zak open of dicht :p .

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.951
    3.958
    113
    Dat ding is er hier al een tijdje uit! Mijn redenatie; als ik dat ding gebruik als het vriest lijkt het me niet logisch dat ook met +15 graden te doen... Heb nog wel even een fleecedingetje gebruikt, maar die is inmiddels ook opgeruimd. Winterjasje en zomerjasje gebruik ik al wel een tijdje door elkaar, ze hangen beide nog aan de kapstok.

3. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik heb gelukkig ook een afritsbare voetenzak. Hij zit er dus nog in, maar het dekje is er standaard afgeritst. Alleen 's ochtends vroeg, als we dl naar het kdv brengen, gaat hij er soms nog op, want dan kan het af en toe nog fris zijn.

Woensdag pastte mijn zus op mijn dochter, zodat ik met mijn moeder kon shoppen. In de stad zag ik allemaal kindjes in dikke voetenzakken. Ik had echt zoiets van, haal die kindjes uit die voetenzak, want het was hartstikke mooi weer. Vervolgens zei ik tegen mijn moeder dat ik hoopte dat mijn zus mijn dochter niet in de voetenzak had zitten. Bleek achteraf dus van wel! :$

4. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Sinds dat het overdag niet meer vriest heb ik hem eruit. Alleen met echte vorst gebruikt en anders een jas en sokken en schoenen/sloffen aan.

5. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hier is die bij mijn 16 maandertje is hij er al 2 mnd af.
    Als het fris is kleed je het gewoon wat dikker aan en zo bouwen ze ook weerstand op.

6. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Wij gebruiken een Mutsy Transporter met bijbehorende voetenzak, hiervan is de bovenkant afritsbaar. Dochterlief zit voorlopig nog op de onderkant van de zak, lekker zacht. Het aan- en afritsen verschilt nog een beetje. Maar met het weer van vandaag laat ik 'm eraf. Ze draagt normale kleding een een lekker vestje, geen jas.

7. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hier de mura die kan ook niet normaal open.. alleen aan den zijkant maar die heb ik dus wel elke keer erin er uit.. is even werk maar als je het een paar keer doet wordt je er ook wel handig in.. en dekentje is hier geen optie want daar heeft meneer een hekel aan dus hij trapt net zolang totdat er af is..

8. Lady7

Lady7 Niet meer actief

hier t zelfde, bovenkant rits ik er af, onderkant laat ik zitten. als t echt mooi blijft buiten dan haal ik m er helemaal uit.. want dat is echt een rotklus om m er weer op te krijgen :)

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Precies :). Nu is dochter 1,5 jr dus mss nu ook helemaal eraf...haha.

Deel Deze Pagina