Grote babyzaak in het oosten??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door AmberM, 21 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AmberM

AmberM Actief lid

27 nov 2016
    107
    2
    18
    NULL
    NULL
    Zag dit nog nergens staan, kan op google alleen megastores vinden in het verre westen en Tilburg...

Heeft iemand tips voor het oosten van het land? Ik woon in Nijmegen en mijn mams bij Arnhem in de buurt en we gaan binnenkort voor mijn broer/schoonzus winkelen. Meer keus is natuurlijk meer beter dus als iemand goede tips heeft in deze regio graag!

Zit zelf te denken van Den-Bosch tot Utrecht tot Deventer zo'n beetje... Die hoek.

2. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Babypark in Kesteren?

3. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Babydump in Veenendaal! Leuke winkel en veel keuze.
    Verder is babypark er inderdaad nog en volgens mij zit er ergens in de buurt een hele grote prenatal als ik me niet vergis. Maar dat zou je ff op de site kunnen kijken

4. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Babydump Veenendaal of Babypark Kesteren.

5. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Babypark in Kesteren is erg groot. Babydump in Veenendaal (vond ik zelf wel erg rommelig). Verder heb je een prenatal in Arnhem (niet mega groot maar wel stuk groter dan de stadswinkel in Nijmegen) en in Beuningen heb je nog kidsroom zitten.
    Volgens mij moet er in Apeldoorn ook nog wat zitten maar dat weet ik niet zeker.

6. AmberM

AmberM Actief lid

27 nov 2016
    107
    2
    18
    NULL
    NULL
    Dank dames :) binnenkort eens een verkenningsrondje maken!

7. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Prenatal in Amersfoort. Is fijner dan Arnhem. Naast die in Amersfoort zit ook een bopita winkel.

8. patjuhxx

patjuhxx Actief lid

13 feb 2012
    148
    0
    16
    Nijmegen
    Ik woon ook in Nijmegen, hierbij mijn tips :)

Kindercompanie - zit in de buurt van Oss ergens (echt een aanrader, mooie zaak!)
    Beuningen zit een wat kleinere zaak (zou je eens moeten googlen, is wel heel leuk en lekker dichtbij).
    Nog net vóór Arnhem op de woonboulevard zit een grote prenatal.
    Verder gingen wij naar Eindhoven - Babydump, maar dit vind ik zelf in het weekend echt té druk.

9. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Ik woon ook in Arnhem.

Wij zijn naar baby park geweest in Eindhoven. Venendaal schijnt wat rommelig te zijn. Babypark in Kesteren met mijn schoonzus geweest, mooie grote winkel maar wel wat prijzig.
    De Prenatal op de woonboulevard vind ik zelf erg fijn, in Amersfoort zit een grote Prenatal van horen zeggen, redelijk te rijden vanaf Arnhem. Die staat nog op ons lijstje.

Hopelijk vinden jullie wat leuks om te winkelen!

10. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Babydump Veenendaal. Rommelig is mij niet opgevallen dus ook niet aan gestoord.

Als je geld teveel hebt moet je inderdaad naar Babypark in kesteren. Ik vind het wel handig om te kijken (veel rijmogelijkheden voor het uitproberen van kinderwagens) maar voor je portemonnee zou ik het echt elders halen.
    Kleertjes daar moeten ook maar net je smaak zijn.

Verder vind ik de Prénatal op de Woonboulevard van Arnhem ook fijn.

Deel Deze Pagina