Ik wil voor in de buggy van onze kleine meid een voetenzak kopen (waarschijnlijk de universele Titanium Baby voetenzak). Nu vraag ik mij alleen af of de buggy nog wel goed op te vouwen is met de voetenzak erin. Wie heeft er ervaring met de/een voetenzak in de buggy en het nog op kunnen vouwen van de buggy? Alvast bedankt!
nee je krijgt je buggy niet opgevouwen met voetenzak erin, die moet je er eerst uit halen als je hem op wilt vouwen.
Wij hebben een Mclaren quest met bijbehorende voetenzak en ik kan de buggy prima inklappen met de voetenzak erin. Geen enkel probleem.
Hier met de maclearenquest geen voetenzak, maar lodger bunker (lijkt me ongeveer hetzelfde qua dikte) en vouwt ook nog prima dicht.
Ik heb de Lodger Bunker in de wandelwagen, ideaal ding inderdaad. Maar de buggy gebruik ik niet zoveel (alleen mee op visite en nar babyzwemmen), dus zal voor een goedkopere hoes kijken. Anders maar even testen in de winkel. Bedankt voor jullie reacties in ieder geval, dan sluit ik het niet-in-kunnen-klappen nog even uit.
Ski-pak is met het babyzwemmen denk niet zo handig (snel te warm denk ik). Mijn meisje draagt ook vaak jurkjes/rokjes, lijkt me daarin ook lastig. Maar bedankt voor de tip!
Ik heb een voetenzak voor een tientje op marktplaats gekocht. En het past! De buggy kan nog opgevouwen worden. Nogmaals bedankt voor jullie reacties en tips!
Ik heb een maclaren en had er vorig jaar eeen voetenzak in van titaneum. En hij klapte nog prima in. Mocht je interesse hebben ? Ik heb een zilveren liggen.
Dankjewel Linda, maar ik heb toevallig vrijdag al een roze op marktplaats gekocht. Twee is wat teveel van het goede. De buggy klapt nog goed in met de zak (buggy is een Safety 1st Compa City).