Voetenzak in buggy, nog makkelijk opvouwbaar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavanmara, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Ik wil voor in de buggy van onze kleine meid een voetenzak kopen (waarschijnlijk de universele Titanium Baby voetenzak). Nu vraag ik mij alleen af of de buggy nog wel goed op te vouwen is met de voetenzak erin.
    Wie heeft er ervaring met de/een voetenzak in de buggy en het nog op kunnen vouwen van de buggy? Alvast bedankt!

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

nee je krijgt je buggy niet opgevouwen met voetenzak erin, die moet je er eerst uit halen als je hem op wilt vouwen.

3. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Dat is snel, dankjewel!

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Lijkt me ook afhankelijk van welke buggy je hebt... Hier zou dat prima gaan volgens mij.

5. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben een Mclaren quest met bijbehorende voetenzak en ik kan de buggy prima inklappen met de voetenzak erin. Geen enkel probleem.

6. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier met de maclearenquest geen voetenzak, maar lodger bunker (lijkt me ongeveer hetzelfde qua dikte) en vouwt ook nog prima dicht.

7. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Ik heb de Lodger Bunker in de wandelwagen, ideaal ding inderdaad. Maar de buggy gebruik ik niet zoveel (alleen mee op visite en nar babyzwemmen), dus zal voor een goedkopere hoes kijken. Anders maar even testen in de winkel. Bedankt voor jullie reacties in ieder geval, dan sluit ik het niet-in-kunnen-klappen nog even uit.

8. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    misschien is een ski-pak een optie ?

9. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Ski-pak is met het babyzwemmen denk niet zo handig (snel te warm denk ik). Mijn meisje draagt ook vaak jurkjes/rokjes, lijkt me daarin ook lastig. Maar bedankt voor de tip!

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Hier ook een maclaren en inderdaad die kon ik gewoon inklappen met voetenzak!

11. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Ik heb een voetenzak voor een tientje op marktplaats gekocht. En het past! De buggy kan nog opgevouwen worden. Nogmaals bedankt voor jullie reacties en tips!

12. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb een maclaren en had er vorig jaar eeen voetenzak in van titaneum. En hij klapte nog prima in. Mocht je interesse hebben ? Ik heb een zilveren liggen.

13. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Dankjewel Linda, maar ik heb toevallig vrijdag al een roze op marktplaats gekocht. Twee is wat teveel van het goede. :) De buggy klapt nog goed in met de zak (buggy is een Safety 1st Compa City).

Deel Deze Pagina