Veel scheetjes laten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stefanie78, 2 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Mijn dochter heeft sinds 3 dagen heel erg last van lucht. Ze wordt 's nachts wakker en ligt dan te kronkelen en er komt alleen maar lucht. darana slaapt ze verder dus ze heeft erg echt last van. Overdag ook, echt een paar keer per uur en dan van de luide (volwassen kerel zou er jaloers op zijn). Komen scheetjes van obtipatie of van wat anders. Weet niet eens waarom een kind scheetjes laat/heeft.

Nu zijn we 2 weken geleden begonnen met rijstebloem. Niet door de fles maar 2 keer per dag 60cc met een lepeltje. Sinsdien loopt de ontlasting al wat moeilijker (liep al niet zo lekker omdat ze harde ontlasting krijgt van de nexium voor haar reflux). De ontlasting is droog maar niet echt hard, ze moet er wel op persen maar niet extreem. Ze huilt nooit bij het poepen, loopt hoogstens een beetje rood aan :) Ik geef haar al homeopatische druppels (al 3 maand), we voegen extra water toe, geven haar af en toe wat water om te drinken...

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Misschien kan Sab Simplex of Infacol helpen die bundelen de gassen zodat ze het lichaam van onderen of boven makkelijker kunnen verlaten.

3. Chai

Chai Niet meer actief

Ik zou nog even wachten met die rijstenbloem als ze er zo op reageerd.. Of gewoon een beetje door haar flesje en niet van een lepeltje.
    Ik ben mijn dochtertje begonnen met de flesjes rijstebloem en daarna papjes, maar daar moet ze niks van hebben dus tjah. :p
    Die van mij heeft trouwens ook periodes dat ze veel windjes lied gehad, denk ook omdat de darmflora aan het veranderen is dan.

Deel Deze Pagina