Wie heeft er ervaring met de firstwheels City Elite? Ik heb alleen nog maar de dubbele wagen in het echt gezien en daarvan leek mij de zitting zo smal... is dit ook bij de enkele wagen? onze dochter is namelijk vrij breed (maar niet overdreven) en verwacht niet dat evt. volgende kindje(s) van die smalletjes worden, dus ze moeten er wel fatsoenlijk in kunnen zitten... ik hoor het graag.
ik had er bij mn 2e 1...uit 2007....en die is vrij breed hoor! hoorde wel dat de zitting van de tweelingwagens smaller zijn! maar de enkele zijn erg ruim!
wij hebben hem nu te koop staan! En de zitting is heerlijk ruim! Onze zoon van ruim 2 zit er nog heerlijk in, en soms zijn neefje van bijna 4!!!
thanx voor jullie reacties dames! er zit dus ook geen verschil in de oudere versie en het model van nu?
ik heb die wagen ook en mijn dochter van 4,5 stapt er soms voor de grap nog in. zij is echt geen magere dame maar past er nog prima in (1m10 & 22kg) maar hij wordt voornamelijk voor mijn zoontje gebruikt. ik kan je garanderen dat deze echt niet smal zijn!!!