welke winkel heeft boxen op voorraad? doordat wij varen zijn dingen die besteld moeten worden totaal niet handig dus ik zoek een winkel waar je box gelijk mee kan nemen.
Wij hebben hem 2 weken geleden bij Babypark besteld en ik heb hem vandaag gekregen. Hij was op voorraad toen maar ze bezorgde net die weken niet in breda. Volgens mij kun je hem bij de winkel gewoon gelijk meenemen.
Veel winkels hebben wel een aantal boxen op voorraad. Dit is wel afhankelijk van wat je wilt hebben natuurlijk! Kan wezen dat een bepaald merk er niet is o.i.d. Je kan hem denk ik het beste dan bestellen via internet en laten bezorgen wanneer het jullie uitkomen. Of bij familie o.i.d.
Gardo heeft veel boxen op voorraad... Wij hebben die van ons ook zo meegenomen daar, ideaal! Ze staan bijna allemaal opgesteld om te bekijken en dan in een schap erachter of eronder zitten ze in dozen...
Ik heb een beuken box te koop met lade. Zie:Marktplaats.nl > Beuken box met lade - Kinderen en Baby's - Boxen Laat maar weten als je interesse hebt!
guppekop, je kan bij veel winkels ook online een box bestellen(/betalen) en dan ervoor kiezen dat je hem in de winkel afhaalt, dan weet je zeker dat hij klaarstaat als het jullie uitkomt om hem op te pikken! volgens mij kan dit bv. bij babydump. of idd bij familie laten bezorgen